شناسهٔ خبر: 32371291 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

فوتبال جهان| سولسشایر: نباید بابت باخت مقابل بارسا شرمنده باشیم/ بازیکنانی مناسب سیستم منچستریونایتد جذب خواهیم کرد

R1015161/P/S3,1410/CT10 / R1015161/P1015145/S3,1410/CT10

فوتبال جهان - اولگنار سولسشایر، سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد نوید اضافه شدن چند بازیکن جدید به ترکیب شیاطین سرخ در تابستان پیش رو را داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اولگنار سولسشایر که شاگردانش در پی حذف از لیگ قهرمانان اروپا، اکنون باید عصر روز یکشنبه در چارچوب هفته سی‌وپنجم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه گودیسون پارک به مصاف اورتون بروند، در خصوص وضعیت این تیم و بازیکنانش گفت: ما امروز صبح 20 بازیکن به علاوه دروازه‌بان‌ها را در تمرین تیم داشتیم که آمار بدی نیست. نمانیا ماتیچ و الکسیس سانچس هم روز گذشته (پنجشنبه) تمرین خوبی داشتند، از این رو احتمالاً در بازی یکشنبه به میدان خواهند رفت.

سرمربی نروژی شیاطین سرخ ادامه داد: باید بگویم تیم خوب به نظر می‌رسد و بهتر و بهتر هم می‌شود. آندر هررا به تمرینات بازگشته است و سخت کار می‌کند. اریک بایی نیز این هفته به تمرینات بازخواهد گشت. در مورد آنتونیو والنسیا، اما هنوز اطمینان نداریم.

وی همچنین با اشاره به اُفت مهاجم فرانسوی تیمش اظهار داشت: من با تک‌تک بازیکنان صحبت کرده‌ام و یکی از آنها مارسیال است. مارسیال می‌داند که ما چه انتظاری از او داریم. آنتونی بازیکن بسیار مستعدی است و با توجه به اینکه قراردادش اخیراً تمدید شد، مارسیال می‌داند که ما به او اعتقاد داریم، پس باید به تلاش خود ادامه دهد.

سولسشایر در بخش دیگری از صحبت‌هایش تأکید کرد: باید شکست مقابل بارسلونا را به سرعت فراموش کنیم. نباید بابت باخت مقابل بارسا شرمنده باشیم. رفتار و تلاش بازیکنان در آن بازی خوب بود و بازیکنان با اتحادی که داشتند، تلاش‌شان را به کار بستند، بنابراین می‌توانیم در بازی‌‌های پیش رو نیز اینچنین باشیم.

سرمربی نروژی منچستریونایتد تصریح کرد: باید به جمع چهار تیم برتر لیگ برتر بازگردیم. هفته شگفت‌انگیزی در پیش داریم و بازیکنان نیز ذهنیت خوبی دارند. به‌هرحال بازی سختی در گودیسون‌پارک مقابل اورتون خواهیم داشت.

وی در پایان در خصوص احتمال جذب بازیکنان جدید خاطرنشان کرد: استعدادیاب‌های ما در نقاط مختلف جهان بازیکنان خوب را زیرنظر دارند و ما بازیکنانی که فکر می‌کنیم به سیستم بازی ما می‌خورند را به خدمت خواهیم گرفت، بازیکنانی که شخصیت و قیمت معقولی داشته باشند و بتوانند برای مدت طولانی در باشگاه بمانند. اطمینان دارم که بازیکنانی را جذب خواهیم کرد. قرار نیست برای مثال هفت بازیکن به خدمت بگیریم، باید گام به گام پیش‌ برویم و خریدهایی انجام خواهیم داد.

انتهای پیام/

نظر شما