شناسهٔ خبر: 32370510 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اگر شجاعت استعفاء ندارید غذای فقرا را گران نکنید

امام جمعه مهران گفت: مسئولان کشور اگر نمی‌توانند صادرات و واردات کشور را مدیریت کنند و شجاعت استعفاء را هم ندارند حداقل غذای فقرا مثل پیاز، گوجه، سیب‌زمینی، خیار و گندم را صادر نکنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالله امینی امام جمعه شهرستان مهران در خطبه‌های پیش از نماز جمعه امروز گفت: با اینکه کشور ما در میان دریای پر تلاطم هرج و مرج قرار دارد و در منطقه هیچ کشوری امنیت ندارد، اما امن‌ترین کشور غرب آسیا و دنیا کشور ماست چرا که سربازان گمنام امام زمان (عج) دائم در جهاد فی سبیل‌الله هستند.

وی افزود: در حقیقت با ظهور انقلاب اسلامی ظهور صغری امام زمان (عج) تحقق پیدا کرد و مستضعفین توانستند در کشور عزیز ایران قدرت بگیرند و قطعا این انقلاب صادر خواهد شد.

امام جمعه شهرستان مهران گفت:متاسفانه تولیدات داخلی یا حمایت نمی‌شوند که باعث تعطیلی هزاران کارخانه تولیدی و بیکاری جوانان زیادی شده است یا اگر حمایت می‌شوند این حمایت در بعضی موارد بر پایه رانت و دزدی است مثل حمایت از ایران خودرو و سایپا که هیچ مبنای عقلایی ندارد.

وی عنوان کرد: مسوولان کشور اگر نمی‌توانند صادرات و واردات کشور را مدیریت کنند و شجاعت استعفاء را هم ندارند حداقل غذای فقرا مثل پیاز، گوجه، سیب‌زمینی، خیار و گندم را صادر نکنند.

امینی در پایان خاطرنشان کرد: امروزه صادرات گاز ایران برای اروپاییان مانند نفس برای بدن است دولتمردان ما با مجوز مجلس باید فورا بخشی از صادرات گاز به اروپا را تحریم کنند تا آنان نیز در فشار قرار گیرند و مجبور به امتیاز دهی و لغو تحریم‌های ظالمانه علیه ملت عزیزمان شوند.

انتهای پیام/با

صحبت های امام جمعه مهران در خطبه های نماز 

برچسب‌ها:

نظر شما