شناسهٔ خبر: 32369752 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

برانکو ایوانکوویچ:

بازیکنانم می خندند اما فشار بازیها زیاد است/ انگشتر قشنگی گرفتم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از وضعیت بازیکنانش در آستانه دیدار برابر الاهلی عربستان گفت: فشردگی بازیها کار ما را سخت کرده اما با تمام توان به میدان خواهیم رفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین روز جمعه پرسپولیس در مورد نشستی که امروز با اعضای هیأت مدیره داشت گفت: به خاطر اینکه باید در تمرین شرکت می‌کردم وقت زیادی نداشتیم اما در مورد مسائل مالی که وضعیت خوبی ندارد صحبت کردیم. با این حال از بازیکنان درخواست می‌کنم که صبور باشند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد نامه‌هایی که برای دریافت مطالباتش به باشگاه ارسال شده است گفت: طبیعی است وکیل من وظیفه دارد این کار را انجام دهد چون من هم در قبال آنها مسئولیت‌هایی دارم. حالا باید ببینیم چطور می‌شود.

برانکو که در جلسه امروز اعضای هیأت مدیره از جعفر کاشانی هدیه نفیسی گرفته است گفت: از او تشکر می‌کنم. انگشتر قشنگی به من هدیه داد که نقره بود و نگین فیروزه دارد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با تاکید بر اینکه تیمش بازی‌های زیادی را پشت سر می‌گذارد و همین فشردگی بازیکنان را خسته کرده است گفت: بازیکنان بسیار سرحال هستند و همیشه می‌خندند. همه دوست دارند قهرمان شوند اما استراحت بازیکنان کم است. ما صدر جدول هستیم و مثل سایر تیم‌ها چهار بازی دیگر داریم. طبیعی است هر ۴ بازی برای بودن یا نبودن است.

برانکو ایوانکوویچ در مورد مصدومیت بازیکنانش گفت: بودیمیر هنوز آماده نشده است چرا که در بازی با پیکان ضربه شدیدی خورد. نورالهی هم مشکل دارد اما تا بازی با الاهلی آماده می‌شود.

نظر شما