شناسهٔ خبر: 32368386 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

با اختصاص بخشی از حقوق؛

دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت به سیل‌‌زدگان کمک کردند

دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت با اختصاص بخشی از حقوق خود به یاری سیل‌‌زدگان استان‌های لرستان و خوزستان شتافتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از جیرفت، دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت روز گذشته با اختصاص بخشی از حقوق خود به یاری سیل‌‌زدگان استان‌های لرستان و خوزستان شتافتند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت در همین زمینه گفت: در راستای رسالت‌های اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی به‌عنوان دانشگاهی مردمی و اجتماعی و با عنایت به تأکید رهبر معظّم انقلاب اسلامی مبنی‌بر کمک همه‌جانبه به سیل‌زدگان، هیئت رئیسه، کارکنان و اعضای هیئت علمی واحد جیرفت به صورت داوطلبانه و در یک حرکت خداپسندانه یک روز حقوق خود را برای کمک به هموطنان سیل‌زده استان‌های لرستان و خوزستان تخصیص دادند.

اسماعیل اسلامی با ابراز همدردی با حادثه‌دیدگان سیل اخیر کشور افزود: در راستای انجام تکلیف شرعی و انسانی نیز ستاد ویژه‌ای برای جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی دانشجویان، کارکنان و استادان در محوطه این واحد دانشگاهی تشکیل شده است.

وی از تلاش و همت همه دست‌اندرکاران، دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی، دولت، ارتش جمهوری اسلامی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، هلال‌احمر و مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی برای حمایت‌های مادی و معنوی خود به‌منظور کاهش آلام هم‌وطنان سیل‌زده قدردانی کرد.

انتهای پیام/4103/

نظر شما