شناسهٔ خبر: 32367996 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: روزنو | لینک خبر

چگونه سرعت گوشی تان را افزایش دهید

اگر مدت زیادی است که گوشی فعلی خود را دارید و احساس می‌کنید که نسبت به گذشته کندتر شده است تنها راهتان این است که دست به یک خانه تکانی بزرگ بزنید و فایل‌های اضافی را از روی سیستم خود پاک کنید.

صاحب‌خبر -
شاید با خودتان بگویید که هیچ فایل بیهوده‌ای ندارید ولی واقعیت این است که اکنون در سیستم شما به‌طور ناخواسته فایل‌های مخربی ذخیره شده‌اند که بخشی از حافظه موبایل‌تان را نیز درگیر کرده به‌عنوان مثال بعضی اپلیکیشن‌ها با نصب افزونه‌های مختلف باعث می‌شوند که حافظه گوشی‌تان پر شود بدون اینکه از موضوع اطلاعی داشته باشید. پس باید با کمک اپلیکیشن این موارد را حذف کنید، یکی از بهترین نرم افزارها برای پاکسازی حافظه گوشی، SD Maid است.

این نرم افزار رایگان سیستم جست‌و‌جوی بسیار قدرتمندی دارد پس می‌تواند همه‌ محتوای گوشی را پیدا کرده و درواقع فایل‌ها و اپلیکیشن‌های نصب شده روی گوشی شما را براحتی مدیریت کند. به این ترتیب همه فایل‌های اضافی که منجر به کاهش سرعت دستگاه شده‌اند بسرعت پاکسازی خواهند شد. البته در این میان کاربران باید به امنیت و حریم خصوصی خود توجه داشته باشند چرا که این نرم افزار هنگام نصب، دسترسی‌های زیادی را از کاربران دریافت می‌کند.

درواقع SD Maid هم روی ‌فایل‌های شخصی و هم سیستمی نظارت کامل دارد و برخی معتقدند می‌تواند حریم خصوصی کاربر را نقض کند. به همین دلیل بعد از پاکسازی گوشی بهتر است این اپلیکیشن را حذف کنید و اگر به آن نیاز داشتید دوباره آن را نصب کنید. این اپ را می‌توانید از فروشگاه گوگل پلی به‌صورت رایگان بارگذاری کنید.

نظر شما