شناسهٔ خبر: 32366362 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

سردار عروج:

دو سوم کنوانسیون های بین المللی دنیا علیه ایران است/ قداست وجه تمایز انقلاب با تمام دنیا

مشاور عالی فرمانده سپاه ضمن بیان اینکه دو سوم کنوانسیون های بین المللی دنیا بعد از انقلاب علیه ایران است و باید پرسید که چه طور می شود که چنین اتفاقی می افتد عنوان کرد: با توجه به اینکه دشمنان به جنس انقلاب اسلامی معرفت ندارند هر عملیاتی که انجام می دهند شکست می خورند.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ سردار خسرو عروج مشاور عالی فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه پنجشنبه در یادواره سردار شهید جهان پناه و ۶۰ شهید تکاور گردان قمر بنی هاشم(ع) در اراک گفت: با توجه به اینکه انقلاب اسلامی فکری را آماده می کند که در مقابل زورگویان عالم است، دشمنان این طرز فکر را خارج از قاعده دنیا می دانند و به همین دلیل به مبارزه با آن می پردازند.

عروج با بیان اینکه قاعده جبهه اسلام مرتبط با ملکوت است عنوان کرد: دشمنان می دانند که افرادی را که با این سبک می جنگند کسی از عالم دیگر اداره می کند که او خداست.

وی بیان کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران در دسته بندی هایی که در جامعه جهانی ارائه می شود قرار نمی گیرد و همین موضوع باعث شده تا دشمنان علیه ما اقدام کنند زیرا زیر بنای عقیدتی این جریان برای نظم نوین جهانی خطرناک است و می گویند ما باید اینها را به جامعه جهانی برگردانیم.

مشاور عالی فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طبق کلام امام (ره) ماموریت جریان انقلاب را فتح قلوب مردم دنیا مطرح کرد و افزود: دشمنان می دانند که با توجه به تکیه جریان انقلاب به خدا در هر میدانی بدون در نظر گرفتن تعداد حتی اگر نیروی این جریان قلیل هم باشند با توجه به اداره شدن توسط شعوری بالاتر از شعور انسانی پیروز خواهند بود.

قداست وجه تمایز انقلاب با تمام دنیا

وی قداست و افراد را دو مسئله اصلی جنگ تحمیلی دانست و اظهار کرد: افراد جنگ با قداست جنگ گره خورده اند و اگر این قداست را از ما بگیرند تفاوتی با دیگر جای دنیا نداریم.

عروج گذشت و مروت را از ویژگی های شهدا عنوان کرد و ضمن بیان اینکه دشمن نمی تواند از گذشت و مروت بدل بسازد تصریح کرد: سعی دارند با ساخت بدل از حزب اللهی ها و ساخت مسئولین غیر متعهد و در خارج از مرزها با ایجاد داعش به جریان اسلام ضربه بزنند و مردم را بدبین کنند.

وی افزود: دنیا می گوید فلسفه جنگ ایران یک فلسفه همگانی است و هر نفر در ایران می جنگد بیست نفر او را پشتیبانی می کنند که امروز هم نمونه ای از آن را می بینیم که در ماجرای سیل بخش عمده کمک ها به سیل زدگان توسط مردم انجام می گیرد که این در ایران بی نظیر است و مربوط به زیر بنای عقیدتی است.

مشاور عالی فرماندهی سپاه تشریح کرد: وحدت قلوب در بین رزمندگان را خدا ایجاد می کند چون همه در این مسیر به یک نقطه نگاه می کنند و زیر پرچم حضرت حجت (عج) در این مسیر پیش میروند که می توان نمونه ای از این وحدت قلوب رزمندگان را در کمک رسانی به سیل زدگان دید.

عدم معرفت دشمنان به جنس انقلاب عامل اصلی شکست آنهاست

وی ضمن بیان اینکه دو سوم کنوانسیون های بین المللی دنیا بعد از انقلاب علیه ایران است و باید پرسید که چه طور می شود که چنین اتفاقی می افتد عنوان کرد: با توجه به اینکه دشمنان به جنس انقلاب اسلامی معرفت ندارند هر عملیاتی که انجام می دهند شکست می خورند.

عروج با تاکید بر اینکه آرزوی دشمن این است که تکیه بر خون شهدا در این جریان کم شود خاطر نشان کرد: طبق آیات قرآن به ما وعده داده شده که پیروزی برای این جریان است و این مسیر ادامه دارد اما طبق کلام امام اگر درست نباشیم از ما میگرند و برای ادامه مسیر به عده ای دیگر می دهند و ان شاءالله که این مسیر به امام زمان(عج) وصل می شود.

انتهای پیام/

 

نظر شما