شناسهٔ خبر: 32366009 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

توهین جهرمی به منتقدان: تخریبچی‌های دروغگو! +عکس

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق؛ پس از انتشار ویدئویی از محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات در که در نشست ژنو موسوم به "اجلاس جهانی جامعه اطلاعاتی" (به اختصار WSIS) درباره روند اجرای دو بند از سند توسعه پایدار ۲۰۳۰ در حوزه ارتباطات گزارش دادند، اعتراضات بسیاری در شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ها مطرح شد.

انتقاد اصلی به وزیر جوان، اعلام رسمی و گزارش اجرای دو بند از سند مذکور است که پیش از این، اجرای چراغ خاموش آن در برخی دیگر از وزارتخانه با اعتراضات گسترده و همچنین تذکر رهبر انقلاب مواجه شده بود.

در اظهارات منتقدان، از جمله گزارش پیشین مشرق (اینجا) تاکید شده است که همانند مبارزه با پولشویی که در قوانین کشور پیش بینی شده است، در حوزه شفافیت و مبارزه با فساد نیز باز هم می‌توان با اجرای دقیق و کامل قوانین موجود یا اصلاح نقاط ضعف، از اجرای اسناد تهیه شده از سوی نهادهایی که دشمنی و بدخواهی آنها با ملت ایران اثبات شده است، بی نیاز شد. بنابراین، اینجا نه اعتراض به اصل شفافیت و سایر اقدامات وزارت ارتباطات در این زمینه، بلکه گنجاندن این اقدامات در چارچوب های تنظیمی اسناد بین المللی و ارائه گزارش عملکرد به آنان است.

اما وزیر ارتباطات باز هم در واکنش به این انتقاد، منش و روش رئیس جمهور محترم در برخورد با انتقاد و منتقدان را در پیش گرفتند با چند برچسب و توهین از آنان استقبال کردند.

آذری جهرمی در پاسخ به یک کاربر اینستاگرام درباره سخنرانی اش، منتقدان را "تخریبچی" نامید که "دروغگویی کار روز و شب آنهاست". این ادبیات جهرمی البته در شبکه های اجتماعی بدون پاسخ نماند و موجب اعتراض کاربران شده است.

نظر شما