شناسهٔ خبر: 32365696 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

در مجموعه فرهنگی و هنری برج آزادی؛

برگزاری ششمین جشنواره تئاتر کلاسی خلاق

جشنواره تئاتر کلاسی خلاق در رشته های مختلف عکس، پوستر، نمایشنامه خوانی، نمایشنامه نویسی، اجراهای محیطی و اجراهای صحنه ای برگزار می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ مهسا ظفری گفت: این جشنواره از تاریخ ٢٤ تا ٣٠ فروردین ماه سال جاری در مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی در پنج بخش اجراهای صحنه ای، اجراهای محیطی، نمایشنامه نویسی، نمایشنامه خوانی و عکس و پوستر در حال برگزاریست.

هر روز ٣ اجرای صحنه ای، ١ اجرای محیطی و اجرای نمایشنامه خوانی  به نمایش در می آید که توسط دبیران و داوران هر بخش  شامل بخش صحنه ای آقایان ابراهیم گله دار زاده(دبیر بخش)رضابهارلو، میلاد نیک آبادی و مهدی کیهور و بخش محیطی آقایان داوود بنی اردلان(دبیر بخش) محسن محمودی مظفر، مهدی حسین پور و خانم لیلا جعفری و بخش نمایشنامه خوانی و نمایشنامه نویسی توسط آقایان رضا دادویی(دبیر بخش) آرمان طیران و جواد عاطفه و خانم ساقی عطایی مورد ارزیابی قرار می گیرند.

نمایشگاه عکس و پوستر در طول جشنواره در تالار آیینه مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی دایر است. رئیس و بیانگذار جشنواره آقای میر علیرضا دریابیگی در کنفرانس مطبوعاتی خاطر نشان کرد که انتخاب آثار این جشنواره بدیگونه صورت گرفته است که درطی فراخوانی که برای اساتید هنر دانشگاه های شهر تهران فرستاده  شده است هر استاد یکی از آثار شاخص کلاسی خود را انتخاب و به دبیر خانه جشنواره معرفی کرده است.

این جشنواره با حمایت بنیاد رودکی، انجمن هنرهای نمایشی ایران، انجمن صنفی هنرمندان شهر تهران، دانشگاه آزاد اسلامی، مرکز هنرهای نمایشی، موسسه فرهنگی هنری باروک و مجموعه فرهنگی هنری آزادی در حال برگزاریست.

مهسا ظفری خاطر نشان کرد:عماد رضایی کارگردان نمایش روز از نو روزی از نو به خاطر عدم ایجاد شائبه در انتخاب آثار برتر به دلیل حضور مدیر روابط عمومی جشنواره (مهساظفری) به عنوان بازیگر در این نمایش انصراف قطعی خود را از تمامی بخش های مسابقه  اعلام  می دارد و تنها به یک اجرا در این جشنواره بسنده می کند.

نظر شما