شناسهٔ خبر: 32365692 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

برگزاری دوره‎های ارتقای نیروی انسانی مرتبط با گردشگری در خوزستان

نوآوری‎ و فناوری‎های جدید در صنعت گردشگری

سرپرست معاونت گردشگری اداره‎کل میراث فرهنگی خوزستان از برگزاری دوره‎های آموزشی توانمندسازی نیروی انسانی تأسیسات گردشگری و دست‎اندرکاران مرتبط با صنعت گردشگری در سطح استان خوزستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسکانیوز، غلام شجاعی با اعلام این خبر گفت: موفقیت و رونق گردشگری کشور در گرو رشد و توسعه زیرساخت‎های گردشگری اعم از سخت‎افزار و نرم‎افزاری است.

او ادامه داد: باتوجه به این‎که یکی از چالش‎های اصلی گردشگری کشور، عدم به کارگیری نیروهای متخصص و یا آموزش‎دیده در تأسیسات و تشکیلات گردشگری است که به نوبه خود صدمات جبران‎ناپذیری بر پیکره این صنعت وارد می‎کند، بخش آموزش و مطالعات گردشگری اداره‎کل میراث فرهنگی استان بنا بر اهداف و وظایف ذاتی خود و با هدف آشنایی و توان‎افزایی جوامع میزبان، فعالان عرصه گردشگری و تصمیم‎گیران دولتی و بخش عمومی، کسب دانش‎ و مهارت‎های لازم در زمینه برخورد حرفه‎ای با گردشگران و نیز همکاری در توسعه زیرساخت‎های گردشگری و سرمایه‎گذاری برنامه‎ریزی آموزش توانمندسازی نیروی انسانی تأسیسات گردشگری و دست‎اندرکاران صنعت گردشگری، به برگزاری دوره‎های آموزشی در این راستا اقدام کرده است.

سرپرست معاونت گردشگری ادارهکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان افزود: این دوره‎های آموزشی در پنج سرفصل هشت ساعته برگزار خواهند شد که هریک از سرفصل‎ها در یک شهرستان برگزار می‎شود.

وی اضافه کرد :براین اساس، دورههای "آداب و رفتار حرفه‎ای در صنعت مهماننوازی و گردشگری" و "آشنایی با صنعت گردشگری" به ترتیب دوم و سوم اردیبهشت‎ماه 98 در شهرستان اهواز، دوره " نوآوری‎ و فناوری‎های جدید در صنعت گردشگری" هشتم اردیبهشت‎ماه 98 در خرمشهر، دوره "مبانی مدیریت کیفیت در صنعت گردشگری" هفتم اردیبهشت‎ماه 98 در شوش و دوره "گردشگری پایدار" چهارم اردیبهشت‎ماه 98 در ایذه برگزار خواهند شد.

شجاعی با بیان این‎که حضور برای کلیه فعالان گردشگری سطح استان در این دوره‎ها آزاد می‎باشد افزود: در پایان هریک از دوره‎ها، گواهینامه شرکت در دوره از سوی اداره‎کل میراث فرهنگی استان برای حاضرین در کلاس‎ها صادر خواهد شد.

انتهای پیام/

او در پایان گفت: علاقمندان به حضور دراین دوره‎ها می‎توانند برای ثبت‎نام با شماره 8718-486-0938 تماس بگیرند.

انتهای پیام/

20 / 20

نظر شما