شناسهٔ خبر: 32364955 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

خدمت‌رسانی خادمان بخش روشنایی حرم رضوی در مناطق سیل‌زده گلستان

مديريت امور روشنايي حرم مطهر رضوی از اعزام خادمان افتخاری و گروه‌های امدادی فنی و تأسیساتی حرم مطهر به منظور خدمت‌رسانی به هموطنان سیل‌زده استان گلستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از آستان نیوز، مدیر امور روشنایی و خدمات آستان قدس رضوی گفت: خادمیاران افتخاری این مدیریت با برگزاری جلسات با فرماندار و مسؤولان شهرستان آق‌قلا، هلال احمر و گروه‌های خدمت‌رسانی فعال در منطقه، در سه روستای «بقرگرگی»، «جنسبلی» و «میرزا علی یلقی» که جمعیتی بالغ بر 2450 خانوار دارند حضور یافتند و به هموطنان سیل‌زده این مناطق خدمت‌رسانی کردند.

محمد صدقی با اشاره به اقدامات انجام شده در این 3 روستا اظهار کرد: توزیع 15 هزار پرس غذای گرم، ارائه خدمات فنی از قبیل تعمیرات وسایل گرمایشی، تأسیساتی و سیم‌کشی در قالب 6 تیم 5 نفره، راه‌اندازی و ایجاد سرویس‌های بهداشتی (ایجاد سپتیک) و حمام در مراکز عمومی از قبیل مدارس، مساجد و غیره، انجام امور فرهنگی از قبیل بازتوانی روحی دانش‌آموزان و نیازهای روانشناسی خانواده‌ها توسط روانشناسان و اعزام و سازماندهی گروه‌های داوطلب خادمیار مدیریت روشنایی جهت یاری‌رسانی به مردم سیل‎زده از جمله این اقدامات است.

وی افزود: همچنین گروه فنی و کارآمد این مدیریت با انجام تعمیرات تأسیساتی و فنی تاکنون به 87 واحد مسکونی، یک مدرسه و 2 خانه بهداشت ارائه خدمت کردند و تمام دستگاه‌های گازی و تأسیساتی آن‌ها را راه اندازی و قابل استفاده کردند.

صدقی با بیان اینکه تاکنون بیش از 100 نفر از نیروهای متخصص برق، تأسیسات، مکانیک، راننده و آشپز آمادگی خود را برای اعزام به این مناطق اعلام کرده‌اند، اضافه کرد: علاوه بر این بسیاری از نیروهای خادم بارگاه منور رضوی اقلام و وجوهات نقدی خود را برای سیل‌زدگان اهدا کرده‌اند.

انتهای پیام/70059

نظر شما