شناسهٔ خبر: 32364210 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

164مروج سلامت مدارس خوی تجلیل شدند

ارومیه- ایرنا- مدیر روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات درمانی شهرستان خوی گفت: 164 مروج سلامت مدارس درهمایش تجلیل از فعالان مدارس مروج سلامت توسط دانشکده علوم پزشکی و اداره آموزش و پرورش این شهرستان تجلیل به عمل آمد.

صاحب‌خبر -

علی مهربانی پور روز پنجشنبه در حاشیه اجرای این همایش در گفت و گو با ایرنا افزود: دراین همایش از 94 مدرسه مروج سلامت، 40 دانش آموز مروج سلامت و 30 نفر همکار مشترک بین بهداشت و درمان و آموزش و پرورش خوی تقدیر به عمل آمد.
مدیرروابط عمومی دانشکده پزشکی خوی به سیاست های اجرای چنین همایش هایی اشاره نموده و اضافه کرد: ارتقای سطح کیفی مدارس مروج سلامت و آموزش دانش آموزان خوی، ارتقای آگاهی اولیا و مربیان، توجه جدی به سلامت روان و توجه به معضل اعتیاد از جمله اهداف اجرای این همایش بود.
وی بیان کرد: پیشرفت و دستیابی به عدالت آموزشی امروز وابسته به پیشرفت در سایر شاخص های توسعه از جمله بهداشت است که در پی دستیابی به بهداشت می توان انتظار داشت آموزش و سایر ابعاد و نیازها نیز به تدریج مهیا شوند.
مهربانی افزود: دانش آموزانی که شیوه زندگی سالم را می آموزند به احتمال زیاد در طول زندگی خود به آن پایبند خواهند بود و شخصیت آنها به درستی شکل خواهد یافت که این آموزش های شیوه زندگی سالم در مدارس مروج سلامت به خوبی آموزش داده می شوند که در اکثر مدارس ما این آموزش ها در قالب های مختلف ارائه می گردد.
به گزارش ایرنا، این همایش با برنامه های متنوع از قبیل سرود خوانی و مقاله خوانی و اجرای نمایشنامه توسط دانش آموزان همراه بوده و در ادامه با تقدیم لوح تقدیر و هدایا از فعالان این امر تجلیل شدند.
8135/ 3020

نظر شما