شناسهٔ خبر: 32364164 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

رودنیل: داور بازی سپاهان-سایپا روز خوبی داشت

کارشناس داوری فوتبال گفت: داور روز خوبی داشت و خطاهایی‌ که گرفت کاملا درست بو، همچنین چند خطا می‌توانست به سود دو طرف اعلام کند.

صاحب‌خبر -

نوذر رودنیل امشب در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در اصفهان در خصوص داوری دیدار سپاهان و سایپا اظهار داشت: دقیقه 5 ادامه بازی توسط کمک‌داو اول درست بود و بازیکن سپاهان در آفساید نبود، دقیقه 22 گل سایپا در موقعیت سالم به ثمر رسید.

کارشناس داوری فوتبال اصفهان افزود: روی گل دوم سپاهان که در دقیقه 38 آفساید اعلام شد، نمی‌توان نظر داد زیرا زاویه تلوزیونی خوب نبود؛ کارت زرد اول و دوم ایران‌پوریان درست بود و این مدافع به درستی از زمین اخراج شد.

 رودنیل تصریح کرد: پنالتی سایپا در دقیقه 65 درست بود اما داور نیاز نبود مشورت کند زیرا زاویه خوبی قرار داشت و توسط کمک‌داور اضافه پنالتی را اعلام کرد.

وی همچنین بیان داشت: پنالتی سپاهان در دقیقه 78 نیز به درستی اعلام شد، دقیقه 83 و 94 ادامه بازی در محوطه جریمه سپاهان به درستی اعلام شد و اتفاق خاصی رخ نداد.

رودنیل ادامه داد: با توجه به خطاها و تعویض‌هایی که صورت گرفت، 4 دقیقه وقت اضافه در نیمه دوم کم بود و حداقل یک دقیقه دیگر می‌توانست بیشتر باشد.

کارشناس داوری فوتبال اصفهان در پایان گفت: داور روز خوبی داشت و اخطار‌هایی که نشان داد و خطاهایی‌ که گرفت کاملا درست بود، دوندگی و جای‌گیری وحید کاظمی خوب بود؛ البته داور چند خطا می‌توانست به سود دو طرف اعلام کند اما به دلیل عدم تمرکز این اتفاق نیفتاد.

انتهای پیام/63090/م20/

نظر شما