شناسهٔ خبر: 32364161 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

پل پارکر: منچستریونایتد به شش بازیکن جدید نیاز دارد؛ این تیم پس از خداحافظی گری نویل مدافع راست خوبی نداشته است

پارکر می‌گوید ترکیب یونایتد برای رقابت بر سر جام‌های قهرمانی به اندازه کافی خوب نیست.

صاحب‌خبر -

طرفداری- پل پارکر، مدافع سابق منچستریونایتد و تیم ملی انگلیس، از نیاز به اعمال تغییرات اساسی در ترکیب شیاطین سرخ گفته است.

به گزارش سایت گل، حذف منچستریونایتد مقابل بارسلونا از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، بار دیگر ضعف‌ ترکیب این تیم را نمایان کرد. پارکر در مصاحبه‌ای با یورو اسپورت در این خصوص اظهار داشت:

آن‌ها باید به دنبال جذب سه مدافع، دو هافبک و حتی یک مهاجم باشند. می‌توان مارکوس رشفورد را در آن پست به کار گرفت ولی باید گزینه دیگری هم در کار باشد. یونایتد پس از خداحافظی گری نویل مدافع راست خیلی خوبی نداشته است. پیش از این گفتم وقتی باشگاهی وینگرهای مسن را در پست مدافع کناری به کار بگیرد، یعنی مشکل دارد. نمی‌توان این گونه شکاف موجود را پر کرد. این نشان از اشتیاق شما جهت رسیدن به چیزی که دنبال آن هستید، ندارد. اشلی یانگ نمی‌تواند در آن پست کمک کننده باشد؛ او برای آن پست به اندازه کافی خوب نیست. این مسئله در بدترین برهه ممکن که یونایتد ضعیف بازی می‌کرد، نمایان شد. مقصر دانستن یک نفر با علم به نقاظ ضعفش آسان است. یونایتد دو مدافع راست در اختیار دارد که باید به آن‌ها اعتماد کند. باید به دیگو دالوت و متئو دارمیان بگویند که شما به عنوان مدافع راست به اینجا آمدید، پس بروید و خودتان را در آن پست اثبات کنید. 

نظر شما