شناسهٔ خبر: 32363114 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: پارسینه | لینک خبر

صعود کشتی گیران ایران به فینال تورنمنت ترکیه

خبرگزاری ایرنا

رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد جوانان، جام قهرمانان ترکیه ظهر امروز (پنجشنبه) در آنتالیای ترکیه آغاز شد و محمد صادق فیروزپور و علیرضا عبداللهی به مرحله فینال چهار وزن نخست این رقابت‌ها راه یافتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش فدراسیون کشتی، در پایان دیدار‌های مقدماتی فیروزپور و عبداللهی به ترتیب در وزن‌های ۷۰ و ۹۲ کیلوگرم به مصاف حریفان خود رفتند و راهی مرحله فینال شدند.

نتایج سه نماینده کشورمان در مسابقات چهار وزن نخست به شرح زیر است:
در وزن ۷۰ کیلوگرم فیروزپور در دور اول بیلال آکبی از ترکیه را با نتیجه ۷ بر ۶ مغلوب کرد. وی در دور دوم با نتیجه ۱۰ بر صفر آتای مامعلی از قرقیزستان را شکست داد و در دور سوم نیز با نتیجه ۱۰ بر صفر از پیش رو برداشت و راهی دیدار فینال شد.

عبداللهی در وزن ۹۲ کیلوگرم در دو دور گئورگی چانکسلانی از گرجستان و کشتی گیری از ترکیه را با نتایج ۱۰ بر صفر و ۱۴ بر ۲ مغلوب کرد و راهی دیدار فینال شد.

در وزن ۶۱ کیلوگرم مهدی شیرازی در دور نخست کادیرجان از قرقیزستان را با نتیجه ۱۱ بر صفر شکست داد، اما در دور بعد مقابل حریف ترک خود در یک کشتی نزدیک با نتیجه ۶ بر ۶ مغلوب شد و با توجه به شکست حریفش در مرحله نیمه نهایی، شیرازی از دور رقابت‌ها کنار رفت.

مسابقات رده بندی و فینال این وزن‌ها فردا (جمعه) برگزار می‌شود، رقابت‌های اوزان ۶۵، ۷۹ و ۹۷ کیلوگرم فردا و شنبه و رقابت‌های اوزان ۵۷، ۸۶ و ۱۲۵ کیلوگرم نیز روز‌های شنبه و یکشنبه برگزار می‌شود.

نظر شما