شناسهٔ خبر: 32363022 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

امام جمعه خارگ:

ارتش در کمک به مناطق سیل‌زده عملکردی بی‌نظیر داشت

بوشهر - امام جمعه خارگ گفت: ارتش در کمک به مناطق سیل‌زده عملکردی بی‌نظیر داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام موسی کمالی عصر پنجشنبه در جمع نیروهای مسلح خارگ با گرامیداشت روز ارتش اظهار کرد: حضور ارزشمند ارتش در کنار مردم سیل زده قابل وصف نیست.

وی اضافه کرد: در این حادثه ارتش فدای ملت به معنای واقعی به صحنه کشیده شد و یک صحنه بسیار زیبا که مقام معظم رهبری هم به آن اشاره کرد، سرهنگ ارتشی خم می‌شود که مردم آسیب دیده پا روی کمرش بگذارد، این ارتشی انقلابی است و جای بسی خوشحالی دارد.

کمالی افزود: چهل سال این ارتش پای انقلاب و آرمان آن ایستاده است، دشمن هم اکنون دشمنی خود را پنهان نمی‌کند و اعلان آشکار کرده است، الان دست ارتش در دست سپاه است و این دو نیروی انقلابی در کنار هم برای حفاظت از انقلاب رو به روی دشمن ایستاده است.

امام جمعه خارگ تصریح کرد: خواب‌های خیالی که دشمنان ما دیده‌اند با حضور تمامی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران محقق نخواهد شد.

کمالی گفت: خارگ یادآور مقاومت و ایستادگی نیروهای مسلح ایران اسلامی است و ما اعلام می‌کنیم که ای رهبر عزیزمان ما در خارگ آماده‌ایم.

نیروهای مسلح در اوج اقتدارند

محمود رضایی بخشدار خارگ نیز اظهار داشت: جزیره خارگ یکی از مناطق مهم و حیاتی کشور است که در ۸ سال دفاع مقدس به تعداد روزهای جنگ بمباران شد و نقش ارتش و به‌ویژه پدافند هوایی را نمی‌شود نادیده گرفت.

وی افزود: بعد از پیروزی انقلاب دومین فرمان امام (ره) روز ۲۹ فروردین سال ۵۸ بود که به نام روز ارتش جمهوری اسلامی ایران اعلان شد، ۴۰ سال از این اعلام تاریخی می‌گذرد و ارتش همیشه ولایت مدار و در کنار ملت شریف ایران اسلامی بوده است و مطمئناً فداکاری‌های ارتش هیچ‌گاه فراموش نخواهد شد.

بخشدار ویژه خارگ تصریح کرد: در حوادث اخیر و یه‌ویژه سیل اخیر شاهد هم دلی، همراهی و هم افزایی ارتش، سپاه، بسیج و ناجا بودیم، مردم شریف و شایسته ایران امروز شاهد این همدلی و همزبانی بین نیروهای مسلح ایران هستند و این نشان از عزم این نیروهای ولایی برای رفع مشکلات مردم دارد.

رضایی گفت: امروز نیروهای مسلح ایران اسلامی در اوج قدرت و اقتدار خود در منطقه هستند و آسمان ایران با حضور توانمند قرارگاه پدافند هوایی امن تر از هر زمان دیگر است، دریاهای کشورمان با حضور قدرتمند نیروی دریایی سپاه و نیروی دریایی ارتش از هر زمان دیگری امن تر است و ایران اسلامی محدوده ثبات جهان امروز است و این امنیت را مرهون حمایت‌های مردم ایران اسلامی هستیم.
 

نظر شما