شناسهٔ خبر: 32363012 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: پارسینه | لینک خبر

اولتیماتوم برانکو پرسپولیس را بد ترسانده!

خبرآنلاین

اولتیماتوم سوم برانکو به پرسپولیس برای مطالباتش سبب شده اعضای هیات مدیره این تیم حسابی به تکاپو بیفتند و جلسات هیات‌مدیره‌شان روزانه شود!

صاحب‌خبر -

برانکو ایوانکویچ از قرمز‌ها ۹۰۰ هزار دلار طلب دارد و بازیکنان این تیم هم تا به حال که فقط ۴ بازی از لیگ مانده، فقط ۵۰ درصد از پول فصل‌شان را گرفته‌اند، اما همچنان مدعی در لیگ و لیگ قهرمانان آسیا هستند.

تغییرات در هیات مدیره و مدیریت پرسپولیس، همزمان با تعویق معوقات سبب شده کاسه صبر برانکو سرریز شود. او لب به اعتراض گشوده و رسما سه بار از طریق وکیلش به باشگاه نامه زده تا طلبش را بدهند.

این مشکلات زمانی تشدید شده که استقلالی‌ها توانسته اند معوقات باشگاه شان را بپردازند و خرید‌های گرانی هم در زمستان داشته باشند. البته یکی از مدیران پرسپولیس که این روز‌ها سخت زیر فشارند می‌گوید: «ما درحال رایزنی هستیم. سر رسید پرداخت قسط‌های اسپانسر برسد، همه این مشکلات حل می‌شوند، ولی گیرمان تا آن زمان است. درباره تیم رقیب هم نمی‌دانیم وضعیت‌شان چطور است، اما ما از هیچ بانک یا جایی قرض و وام نگرفتیم و بدهی برای پرسپولیس ایجاد نکرده ایم.».

اما آن‌ها به شدت نگران پرسپولیس هستند. اینکه اگر برانکو همین تاخیر در پرداخت طلب‌هایش که هنوز نتوانستند حتی بخشی از آن را فراهم کنند را بهانه کند و در ته فصل با این شرایط کنارشان نماند، چه پاسخی برای هواداران خواهند داشت؟ حتی دیگر نمی‌توانند به سبک جعفر کاشانی بگویند برانکو تنها بخشی از عامل موفقیت قرمز‌ها بوده است. چون واکنش‌ها به این جمله آقای پیشکسوت رئیس هیات مدیره طوری بود که او حالا کمردرد گرفته و گفته کمتر به جلسات می‌رود!

قرمز‌ها که با برانکو دو قهرمانی متوالی و یک فینال آسیا تجربه کرده اند، امیدوارند با او بتوانند سومین قهرمانی متوالی را هم در همین فصل کسب کنند. آن‌ها که شعارشان هرچی برانکو بگه شده، با این شرایط و احتمال جدایی مرد کروات، حسابی شاکی می‌شوند.

تهدید برانکو برای همین حسابی باشگاه را به هم ریخته و عرب بعد از جلسه اضطراری با همکارانش در هیت مدیره گفت: «جلسات فوق العاده‌ای را پشت سر هم برگزار می‌کنیم و به احتمال زیاد نیز فردا صبح (جمعه) جلسات را ادامه می‌دهیم. جلسات هیئت مدیره در راستای بحث مسائل اقتصادی و طلب برانکو است تا مشکلات برطرف شوند.»

او همچنین گفت: «تاکید کردیم تا اعضای هیئت مدیره هر روز در نشست حضور داشته باشند. ما تمام تلاش مان را می‌کنیم تا اتفاقات مثبتی برای تیم رخ دهد و همه مسیر‌ها را می‌رویم».

آن‌ها این روز‌ها دور هم می‌نشینند و ناهار‌ها را به صورت جمعی می‌خورند تا بلکه راهی برای جذب بخش عمده‌ای از این ۹۰۰ هزار دلار بیابند و کارشان با برانکو، همچنان بر مدار احترام و موفقیت پیش برود. اگرچه تا امروز این جلسات فعلا پولساز نبوده‌اند.

این مشکل مالی تیم قهرمان در شرایط فعلی سبب شده تا آن‌ها برنامه آینده‌ای اقلا فعلا نداشته باشند و عرب درباره آینده به باشگاه خبرنگاران گفته است: «هنوز خبری از لیست برای جذب بازیکن نشده و برای تمدید قرارداد نیز منتظر تشکیل جلسه کمیته فنی هستیم تا در سریعترین فرصت کار‌ها را انجام دهیم.»

نظر شما