شناسهٔ خبر: 32362173 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه ایران | لینک خبر

تلافی

صاحب‌خبر -

باز هم فیلتر اینستاگرام. این بار این بحث را حسین‌الله کرم رئیس شورای هماهنگی حزب‌الله در پاسخ به بسته شدن صفحات سایت مقام معظم رهبری، رئیس قوه قضائیه و تعدادی از سرداران سپاه مطرح کرده است. او دیروز گفت: «وقت فیلتر اینستاگرام رسیده است.».
البته معاون امور فضای مجازی دادستان کل کشور هم دیروز گفت: «اگر راهی بجز فیلترینگ باقی مانده اعلام کنند و دولت به آن ورود کند و بر آن اعمال حاکمیت شود اما اگر راهی باقی نمانده، چاره‌ای جز فیلتر شدن اینستاگرام نیست.»
بحث فیلترینگ صفحات این افراد حسابی در فضای مجازی داغ بود و با این حرف‌ها درباره فیلتر شدن اینستاگرام خیلی‌ها به این بخش از ماجرا پرداختند. کسانی بودند که حرف‌الله کرم را تأیید می‌کردند و با او موافق بودند اما مخالفان هم کم نبودند: سپنتا جوهری: «نوبت به افراطیون رسید! حسین‌الله کرم در واکنش به مسدود شدن حساب کاربری سردار سلیمانی و سپاه پاسداران در اینستاگرام گفت: وقت فیلتر اینستاگرام فرارسیده است.
 پی.جی: «الله کرم، رئیس انصار حزب‌الله، در واکنش به مسدود شدن حساب کاربری سردار سلیمانی و سپاه پاسداران در اینستاگرام گفت: «وقت فیلتر اینستاگرام فرارسیده است.» تا حالا خوب بود که»، امیر تنها: «فشار امریکا بر اینستاگرام برای مسدودسازی صفحات مسئولین، با هدف ویژه‌ انجام می‌شود. می‌خواهند با عکس‌العمل احتمالی مسئولین ایران، فضای عمومی مردم را علیه سپاه تغییر دهند. اظهارنظرهای برخی در مورد لزوم فیلتر اینستا می‌تواند از جنبه نفوذ شود»،  اف. خو: «انتقام از مردم یا ترامپ؟! حسین‌الله کرم در واکنش به مسدود شدن حساب کاربری سردار سلیمانی و سپاه پاسداران در اینستاگرام گفت: وقت فیلتر اینستاگرام فرارسیده است.»، مسعود قلی زاده: «حسین‌الله کرم وقت فیلتر اینستاگرام فرارسیده است. وقت آن نیست تا گوشی‌ها و لپ تاپ‌های امریکایی به سطل زباله انداخته شود.» مستر دوناتللو: «خدایی دیگه اینستاگرام رو فیلتر نکنین. بذارین یه دلخوشی برامون بمونه.»

نظر شما