شناسهٔ خبر: 32361845 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سرمربی تراکتورسازی: بازی برابر پیکان اهمیت ویژه ای دارد

تبریز - ایرنا - سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز با اشاره به بازی های پایانی تیمش در لیگ برتر هجدهم گفت: ما 2 بازی خارج از خانه و سه بازی خانگی تا انتهای فصل داریم و بازی فردا مقابل تیم پیکان از اهمیت ویژه‌ ای برای ما برخوردار است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی ایرنا، جرج لیکنز عصر پنجشنبه در نشست خبری قبل از دیدار تیم های تراکتور سازی و پیکان افزود: من در تیمم 24 بازیکن دارم که هر کدام اهمیت خاصی دارند و انتخاب یک بازیکن در یک بازی دلایل خاصی دارد و مهم نیست یک بازیکن چند دقیقه بازی می‌ کند، بلکه مهم این است در آن چند دقیقه چقدر بتواند خواسته‌های مربی را در زمین پیاده کند.
وی با انتقاد از عملکرد خط دفاع تیمش خاطرنشان کرد: در حال حاضر 49 امتیاز داریم و خط حمله ما بهترین است، اما خط دفاع ما این ‌طور نیست، با این حال با تمریناتی که کرده‌ایم عملکرد آنها قابل قبول بوده است.
لیکنز درباره بازیکنان غایب بازی فردا مقابل تیم پیکان عنوان کرد: در بازی فردا ایمان سلیمی را به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو در اختیار نخواهیم داشت و همچنین در مورد یوکیا سوگیتا باید بگویم که حضور این بازیکن در بازی فردا مشخص نیست و برای استفاده از این بازیکن نمی خواهم ریسک ‌کنم زیرا که در دیدارهای آتی به وی نیاز داریم.
وی در مورد کنار گذاشته شدن محسن فروزان و استفاده از اخباری به عنوان سنگربان تیمش گفت: به خاطر شرایطی که پیش آمده بطور قطع در بازی فردا درون دروازه ما اخباری خواهد بود و در مورد فروزان مدیریت باشگاه چنین تصمیمی گرفته است.
سرمربی تراکتورسازی با بیان اینکه در تمام بازی هایی که انجام داده ایم با هدف ارایه یک بازی جذاب و کسب نتیجه قابل قبول وارد میدان شدیم، اضافه کرد: هیچ وقت انتظار این را ندارم که امتیازات را به ما هدیه بدهند بلکه معتقد هستم برای کسب حتی یک امتیاز باید جنگید و با برنامه وارد میدان شد.
لیکنز در پاسخ به این سوال که آیا نبود مدیرعامل باشگاه، تیم تراکتورسازی را تحت شعاع قرار می دهد؟ گفت: این یک سؤال سیاسی است و به من ارتباطی ندارد، من در لیگ‌های مختلفی مانند بلژیک، عربستان و چند کشور دیگر کار کرده‌ام، اما تا به حال نشده‌ است که کسی به من زنگ بزند و بگوید کسی را بازی بده یا این بازیکن را بازی نده، همیشه با عشق و قلبم کار کرده‌ام و در تراکتورسازی هم همین کار را می‌ کنم.
وی اضافه کرد: از زمانی که آمده‌ام نگفتم ما بهترین هستیم، اما اینجا هستم و تلاش می‌ کنم در آینده بهترین نتایج را کسب کنیم.
بازی تیم های تراکتورسازی و پیکان فردا جمعه از ساعت 17 در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار می شود.
9853/3071

نظر شما