شناسهٔ خبر: 32361835 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

در اجرای پروژه‌های آبرسانی دشتستان تسریع شود

استاندار بوشهر گفت: پروژه‌های حوزه آبرسانی در دشتستان باید با سرعت بیشتری انجام شود که استانداری نیز پیگیر تخصیص اعتبارات خواهد بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان دشتستان ،عبدالکریم گراوند در جریان بازدید از پروژه‌های آبرسانی دشتستان با اشاره به این که کارهای خواسته شده باید سرعت بخشیده شود، بر لزوم سرعت بخشیدن به این پروژه ها تأکید کرد و اظهار داشت:با تخصیص اعتبارات لازم، عملیات اجرایی تسریع می شود، استانداری نیز پیگیر تخصیص این اعتبارات خواهد بود.

استاندار بوشهر با بیان این که بدهی قبلی پیمانکاران آب به طور کامل، باید پرداخت شود، افزود: البته خودمان می‌دانیم تفاوت و ارزش ریالی پول‌ها در سال‌های اخیر چگونه بوده اما بدهی پیمانکاران جدید نیز در حال پرداخت است، به طور مثال 9 میلیارد تومان از پروژه 11 میلیارد تومانی را پرداخت کرده تا پیمانکار زمین‌گیر نشود.

وی با اشاره به اینکه پیمانکاران علاقه‌مند به کار بوده و بی‌کار نشستن را دوست ندارند اما به تقویت مالی نیز باید اهمیت داد، بیان کرد: در حوزه آب اجازه ندادیم کار روی زمین بماند، حال اگر گفته شد کار کند است چون هزینه شده و پول داده‌ایم، هم اکنون پول در حساب‌ها خوابیده است، پولی که باید در حوزه آب هزینه شود.

گراوند تصریح کرد: شهرستان دشتستان نیز باید برای تکمیل و اتمام پروژه‌ها پول گذاشته و پیگیری لازم برای خط انتقال انجام شود، هر چند مشکل چندانی در تابستان نداشته اما شاهد فرارسیدن آن هستیم.

وی با اشاره به این که کارها و اقدامات باید هر چه زودتر به پایان برسند، خاطرنشان کرد: هر آن چه انجام شده به حقیقت گزارش شود، باید از ظرفیت چاه‌ها در شهر برازجان استفاده مناسب کرد، البته هیچ مشکل مالی نیز وجود ندارد.

استاندار افزود: در سعدآباد هزار و 200 هکتار آبرسانی به زودی انجام می‌شود و حدود هزار هکتار می ماند، همه کار باید به یکباره انجام شده و تا پایان سال جدید به پایان برسد.

وی در بازدید از چشمه امام‌زاده شهر دالکی نیز گفت: باید بررسی لازم صورت گرفته و در صورت امکان آب چشمه وارد مدار شود.

 

انتهای پیام/

 

نظر شما