شناسهٔ خبر: 32361749 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

سیل به زیرساخت‌های علی‌آباد کتول ۷۰ میلیاردتومان آسیب زد

R41471/P1336/S6,70/CT11

فرماندار علی‌آبادکتول گفت: طوفان و سیل بیش از ۷۰ میلیارد تومان خسارت به بخش‌های مختلف این شهرستان وارد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از علی‌آبادکتول، حسن هدایتی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: سیل اخیر خسارت‌های فراوانی در بخش‌های مختلف برجای گذاشت اما صبوری مردم و همدلی همه دستگاه‌های اجرایی و نیروهای مسلح اتفاقات خوبی را رقم زده است.

وی با بیان اینکه طوفان و سیل به بخش‌های مختلف در علی‌آبادکتول خسارت زده است، گفت: در مجموع، سیل در شهرستان علی آبادکتول بالغ بر 70 میلیارد تومان خسارات وارد کرد.

فرماندار علی‌آبادکتول با بیان اینکه حوزه‌های خسارت دیده با حمایت دولت بازسازی می‌شود، افزود: شناسایی نقاط آسیب پذیر در حوادث غیرمترقبه و برنامه‌ریزی برای رفع آن باید با جدیت در دستور کار دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد.

وی بیان داشت: فعالیت شبانه‌روزی دستگاه‌های عضو مدیریت بحران شهرستان علی‌آبادکتول در امداد و خدمات‌رسانی نیز قابل تقدیر است.

هدایتی ادامه داد: برنامه‌ریزی برای بررسی مشکلات واحدهای تولیدی به صورت جداگانه در راستای تحقق شعار « رونق تولید» صورت خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی موظف به تسهیل ارائه خدمات به واحدهای تولیدی هستند، گفت: تهیه و اولویت‌بندی برنامه‌های سال توسط دستگاه‌های اجرایی تا پایان اردیبهشت ماه باید انجام شود.

انتهای پیام/

نظر شما