شناسهٔ خبر: 32361677 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

۲۹ فروردین یادآور دلاوری‌های نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی

نمایندگی همدان

فرمانده پایگاه سوم شکاری شهید نوژه همدان با بیان اینکه استقامت و شهامت نیروهای مسلح همواره حافظ این کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده است گفت: 29 فروردین سالروز ارتش و یادآور دلاوری‌های نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، منطقه همدان، امیر سرتیپ دوم خلبان محمد زال‌بیگی پنج شنبه ۲۹ فروردین در مراسم رژه نیروهای مسلح استان همدان به مناسبت گرامی داشت سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایستادگی و شهامت نیروهای مسلح و ارتش را ناشی از بصیرت آنها دانست و اظهار کرد: ۲۹ فروردین سالروز ارتش و یادآور دلاوری‌های نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه خدمت به مردم و در کنار مردم بودن، آراستگی به دین، تقوا و اخلاق نیکو و کارآمدی در دفاع از کشور و دین را از ویژگی‌های بارز ارتش و نیروهای مسلح ایران است، افزود: ارتش در عملیات‌هایی چون فتح سوسنگرد، فتح‌المبین، بیت‌المقدس، والفجر ۸، کربلای ۵، مرصاد و سایر عملیات‌ها نقش مهمی داشته است.

فرمانده پایگاه سوم شکاری شهید نوژه همدان با بیان اینکه ارتش در مدیریت بحران و بلایای طبیعی نقش برجسته ای دارد گفت: ارتش در پیروزی و دوام انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس، بازسازی کشور و در زمانه‌ای که ایران مورد هجوم عملیات روانی دشمن قرار گرفته نقش مهمی ایفا کرده است.

زال بیگی با بیان اینکه استقامت و شهامت نیروهای مسلح همواره حافظ این کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده است افزود: نیروهای مسلح در کنار مردم خواهند بود تا انقلاب را به صاحب اصلی آن برسانند.


انتهای پیام

نظر شما