شناسهٔ خبر: 32361098 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

بر اساس گزارش رسانه‌های لبنان

حدادی؛ گران‌ترین بازیکن خارجی تاریخ لیگ لبنان!

حامد حدادی بر طبق گزارش رسانه‌های لبنان، گران‌ترین قرارداد ماهیانه را در بین بازیکنان خارجی تاریخ لیگ لبنان داشت

صاحب‌خبر -
حدادی؛ گران‌ترین بازیکن خارجی تاریخ لیگ لبنان!به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سایت یورو اسپرت عربی در گزارشی به علل جدایی حامد حدادی از تیم شانفیل لبنان پیش از پایان قرارداد این بازیکن پرداخت. در این گزارش چند علت از جمله «درست استفاده نکردن سرمربی از او و پایین آوردن سطح بازی ستاره ایران، مناسب نبودن لیگ لبنان برای نوع بازی حدادی و سازگار نبودن ملی پوش ایران با ترکیب تیم شانفیل»، به عنوان جا نیفتادن حدادی در ترکیب تیم لبنانی ذکر شده است.
همچنین، حدادی به عنوان گران‌ترین بازیکن خارجی تاریخ لیگ لبنان عنوان شده است. پیش از این، قرارداد این بازیکن ۲۲۰ هزار دلار برای دو ماه اعلام شده بود که حدادی در زمان جدایی از شانفیل، ​ حقوق ماه دوم خود را بخشید.
مشکلات حدادی با تیم شانفیل از زمان شکست مقابل بیروت آغاز شد که مطابق گزارش رسانه‌های لبنانی، حرکات کند حدادی باعث شد ریتم تیم به طور قابل توجهی به هم بریزد؛ ضمن اینکه با حضور فادی الخطیب که با افزایش سن،​ تغییراتی در نوع بازی داشته است، ​حملات شانفیل بی نهایت کند بود و دفاع از این تیم را راحت‌تر می‌کرد.
همچنین در گزارش این سایت عنوان شده است که تفاوت‌هایی در نوع بازی لیگ چین و لبنان وجود دارد و در لیگ لبنان از بازیکن خارجی برای مثال ۳۰ امتیاز و ۱۵ ریباند در هر بازی انتظار می‌رود.
با توجه به گزارش‌های رسانه‌های لبنانی به نظر می‌رسد مبلغ قرارداد حدادی باعث افزایش بیش از اندازه انتظارات از این بازیکن شده بود و هماهنگی خوبی میان نوع بازی او با لبنانی‌ها وجود نداشت، به همین علت، تجربه بازی ستاره ایران در لیگ لبنان کوتاه‌تر از زمان پایان قرارداد او بود.

نظر شما