شناسهٔ خبر: 32360482 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

برگزاری جشن نیمه شعبان در مسجد دانشگاه تهران

به مناسبت نیمه شعبان برنامه‌های متنوعی نظیر نمایشگاه، احیاء شب نیمه شعبان و «چشم و چراغ» در مسجد دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، به مناسبت نیمه شعبان برنامه‌های متنوعی نظیر نمایشگاه، احیاء شب نیمه شعبان و «چشم و چراغ» در مسجد دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

مراسم احیاء نیمه شعبان مسجد دانشگاه تهران با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان، مناجات حاج سعید حدادیان و قرائت دعای کمیل توسط حاج امیر کاتوزیان برگزار خواهد شد. این مراسم  شنبه ۳۱فروردین از ساعت 22:۳۰ آغاز می‌شود.

بنابراین گزارش در این مراسم ویژه کودکان نیز برنامه‌ وجود دارد.

مراسم «چشم و چراغ» نیز یکی دیگر از برنامه‌ها به مناسبت سالروز ولادت منجی عالم بشریت امام مهدی(عج) توسط شورای هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری دینی روز شنبه 31 فروردین از ساعت 17 تا 19 در باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

بنابراین گزارش در این مراسم برنامه‌های شاد، شعرخوانی، موسیقی سنتی، سخنرانی، اجرای تواشیح برگزار می‌شود که  مسابقه و اهدای جوایز را نیز به همراه خواهد داشت.

همچنین نمایشگاه تابلودهای مصور مهدویت به همراه راوی و پذیرایی از روز چهارشنبه 28 فروردین مخصوص برادران و 2 و 3 اردیبهشت مخصوص خواهران در محل درب ورودی مسجد دانشگاه تهران از ساعت 11 تا 16 برپا شده است.

نظر شما