شناسهٔ خبر: 32360269 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

با عنوان «ارتش فدای ملت»؛

شماره 180 نشریه خط حزب‌الله منتشر شد

صدوهشتادمین هفته‌نامه خط حزب‌الله با عنوان «ارتش فدای ملت» منتشر شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی، صدوهشتادمین هفته‌نامه خط حزب‌الله با عنوان «ارتش فدای ملت» منتشر شد.

عید نوروز امسال، اگرچه با مصیبت سیل و آب‌گرفتگی برای بخشی از هم‌وطنان عزیزمان همراه بود اما یک عیدی به یادماندنی و فراموش‌نشدنی نیز از خادمان و سربازان خود گرفتند. رهبر انقلاب در دیدار روز (چهارشنبه ۲۸ فروردین) با فرماندهان ارتش، که به‌مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی برگزار شد، با اشاره به این جلوه‌های حضور و خدمت به مردم، از زحمات کارکنان خدوم ارتش قدردانی کردند و این خدمات را گواهی بر صداقت ارتشیان در شعار چهل‌ساله گذشته‌شان خواندند: شعار «ارتش فدای ملت»؛ به همین مناسبت، نشریه خط حزب‌الله در کنار انتشار بخش‌هایی از بیانات امروز رهبر انقلاب، مروری داشته است بر نظرات و دیدگاه‌های ایشان درباره ارتش جمهوری اسلامی ایران.

سخن‌ هفته این شماره نیز به‌مناسبت روز جوان، به موضوع مورد تأکید رهبر انقلاب یعنی «جوان مؤمن و انقلابی» و لزوم ورود این نیروها به ساختارهای رسمی کشور اختصاص دارد. در بخشی از این متن چنین می‌خوانیم: «اگر مخاطب اصلی رهبر انقلاب در بیانیه‌ گام دوم انقلاب، جوانان بودند بنابراین جوان‌ها باید شانه‌شان را زیربار مسئولیت‌های دشوار کوچک و بزرگ بدهند؛ علاج مشکلات کشور این است. ما در گام دوم انقلاب بایستی حرکت کشور را بر دوش جوان‌ها قرار بدهیم همچنان که در گام اول در دوره‌ انقلاب هم هدایت را امام می‌کرد اما حرکت را و موتور پیشرفت را جوانان روشن می‌کردند، حرکت را آن‌ها به وجود می‌آوردند...».

سایر بخش‌های نشریه نیز که خواندن آن‌ها توصیه می‌شود به شرح زیر است:

روایت مردی که از جایگاه خود سوءاستفاده نکرد/ معرفی کتاب
انقلاب معنای انحرافی «انتظار» را از بین برد/ انسان ۲۵۰ ساله
حرکت عظیمی که جوان‌های امروزی راه انداخته‌اند/ حزب‌الله این است
کتاب‌خوانی در سنین پایین برای انسان می‌ماند/ دغدغه‌های فرهنگی
تقریظ رهبر انقلاب بر کتاب «در کمین گل سرخ»/ اخبار رهبری

طبق رسم هفتگی خط حزب‌الله، شماره ۱۸۰ هفته‌نامه خط حزب‌الله به ارواح طیبه شهدای ارتش جمهوری اسلامی  تقدیم شده است.

انتهای پیام/4079/پ

برچسب‌ها:

نظر شما