شناسهٔ خبر: 32359926 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

اعلام دستورکارهای کمیسیون‌های مجلس در هفته آتی/ حضور فیروزآبادی و علوی در کمیسیون‌های آموزش و امنیت ملی

رئيس مركز ملی فضای مجازی جهت ارائه گزارش تحولات فضای مجازی و تاثير آن بر حوزه آموزش روز دوشنبه به کمیسیون آموزش می‌رود ضمن اینکه در همین روز محمود علوی وزیر اطلاعات به همراه معاونین خود برای بررسی آخرين اخبار و تحولات امنيتی در کمیسیون امنیت ملی حضور پیدا می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، دستور جلسات هفتگی کمیسیون‌های مجلس اعلام شد. 

بر اساس اعلام مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، کمیسیون‌ها از روز شنبه 31 فروردین لغایت چهارشنبه ۴ اردیبهشت جلسه داشته و کارگروه‌های آن نشست برگزار خواهند کرد. 

از مهم‌ترین دستور کار کمیسیون‌های مجلس می‌توان به گزارش ابوالحسن فیروزآبادی دبیر شورایعالی فضای مجازی به کمیسیون آموزش و همچنین حضور علوی وزیر اطلاعات در کمیسیون امنیت ملی اشاره کرد. 

بررسی آخرین وضعیت تحقیق و تفحص از نحوه واگذاری هلدینگ پتروشیمی باختر و نحوه واگذاری شرکت صنایع شیمیایی ایران با حضور مدیر عامل بانک صنعت و معدن و رئیس سازمان برنامه و بودجه و همچنین دیدار اعضای کمیسیون برنامه و بودجه با رئیس دیوان محاسبات بخش دیگری از مهم‌ترین دستور کارهای کمیسیون‌هاست. 

بازدید اعضای کمیسیون صنایع از شرکت خودروسازی سایپا و حضور بطحایی وزیر بهداشت در کمیسیون بهداشت و همچنین اردکانیان در کمیسیون عمران برای پاسخ به سوال نمایندگان مجلس از دیگر برنامه‌های کمیسیون‌ها در هفته آتی است. 

برای اطلاع از دیگر جزئیات برنامه‌ها و نشست‌های کمیسیون‌های مجلس اینجا     را مشاهده کنید. 

انتهای پیام/ 

نظر شما