شناسهٔ خبر: 32359622 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: زومیت | لینک خبر

رزرو هتل قصر طلایی با بیشترین تخفیف در سایت پرشین هتل

بخش تبلیغات / پرشین هتل

صاحب‌خبر -

هتل قصر طلایی واقع در شهر مقدس مشهد، یک هتل بین‌المللی و یکی از بهترین هتل‌های این شهر محسوب می‌شود. هتل قصر طلایی مشهد با ارائه سوئیت‌ها و اتاق‌های لاکچری با امکانات بسیار عالی از مشهورترین هتل‌های ایران شناخته شده است.

موقعیت مکانی هتل قصر طلایی نزدیک به حرم مطهر امام رضا (ع) است و در خیابان امام رضا که یکی از بهترین خیابان‌های منتهی به حرم مطهر است واقع شده است.

این هتل به‌صورت آنلاین از سایت‌های بی شماری همچون epersianhotel، اسنپ تریپ و اقامت ۲۴ و... قابل رزرو بوده و تجربه خوب اقامت مسافران قبلی که در این هتل اقامت داشته‌اند، هیچ جای شکی برای پرداختی‌ها و همخوانی آن با خدمات و امکانات باقی نمی‌گذارد.

هتل قصر طلایی مشهد مجلل دارای بیست طبقه مطابق با قوانین و استانداردهای هتل‌داری جهانی است و یکی از مرتفع‌ترین هتل‌های اطراف حرم مطهر با ۶۱۰ واحد اقامتی لوکس است.

epersianhotel، اسنپ تریپ و دیگر سایت‌ها به‌طور آنلاین این هتل را در سامانه رزرو خود قرار داده‌اند زیرا به‌خوبی می‌دانند که این هتل به‌واسطه آوازه خوبی که کسب کرده است باعث می‌شود سایت‌های واسطه هم بارها مورد جست‌وجو و بازدید قرار گیرند.

تخفیف هتل قصر طلایی

برخی از سایت‌های واسط همچون epersianhotel، اسنپ تریپ و اقامت 24 و... تخفیف‌هایی در ایام مختلف سال برای این هتل در نظر گرفته‌اند که هنوز سیاست زمان‌بندی این تخفیف‌ها به روشنی مشخص نیست.

اما اگر متقاضی تخفیف رزرو هتل قصر طلایی هستید بهترین زمان، زمان‌های مرده سفر به مشهد است. در این زمان اشخاص علاقه‌ای به سفر نداشته و هتل‌ها ترغیب می‌شوند قیمت‌های خود را برای جذب مهمان بیشتر کاهش دهند.

تخفیف ویژه‌ی اتاق‌های خاص هتل قصر طلایی نیز در برخی از سایت‌ها بسته به اینکه چارتر شده باشند یا نه میسر است البته این تنها مختص به هتل قصر طلایی نیست و سایتی همچون epersianhotel ‌‌، اسنپ تریپ و... برخی هتل‌های دیگر را هم در فهرست تخفیف خود قرار می‌دهند اما به هر حال برخی از اتاق های هتل قصر طلایی شامل تخفیف CIP یک‌طرفه رایگان است که اگر میهمانان از سایت‌های معتبر، سوییت‌هایی مانند پرزیدنت سوییت و سوییت قاجاری و سوییت آمریکایی و پرنسس سوییت و پرنسس رویال و امپریال سوییت را انتخاب کنند در زمان‌های مشخص شامل حالشان خواهد شد.

پرشین هتل

یکی دیگر از تخفیف‌های ویژه هتل قصر طلایی پنج ستاره این است که اگر اقامت بیشتری در هتل داشته باشید هزینه‌ی کمتری را پرداخت می‌کنید به این صورت که اگر پنج شب اقامت داشته باشید، شب ششم به‌صورت رایگان در اختیار میهمانان قرار می‌گیرد یا اگر هفت شب اقامت داشته باشید، شب هشتم و نهم به‌صورت رایگان در اختیار و اگر ۹ شب اقامت داشته باشید، شب دهم و یازدهم به‌صورت رایگان در اختیار قرار می‌گیرد.

اگر همچنان برای دریافت تخفیف بیشتر اصرار داشته و تلاش می‌کنید قیمت‌های یک هتل بین‌المللی پنج ستاره به‌شدت افت کند، سخت در اشتباهید و بهتر است جای لحظه‌شماری برای این اتفاق از هتل‌های سه ستاره نوساز با همین موقعیت مکانی استفاده کنید. هتلی همچون جواهر شرق با ساختمان و چیدمانی نو و عالی قیمتی بسیار مقرون‌به‌صرفه تر از هتل پنج ستاره قصر طلایی دارد و با اخذ تخفیف روی هتل جواهر شرق مشهد می‌توانید اقامتی لوکس اما ارزان را تجربه کنید.

اتاق نمک هتل قصر طلایی مشهد

با رزرو هتل قصر طلایی مشهد از سایت‌های واسطه همچون epersianhotel، اسنپ تریپ و... یا به‌طور مستقیم امکان حضور در یک کلینیک نمک درمانی و بهداشتی را داشته و نیازی به ساعت‌ها اتلاف وقت برای رفتن به چنین کلینیکی خارج از مجموعه هتل نخواهید داشت.

اتاق نمک هتل قصر طلایی اتاقی پوشیده از سنگ‌های نمک با ذرات معلق و ریز نمک برای تنفس در سکوتی عالی با نورهای درمانی است که محیط بدن را برای جلوگیری از رشد باکتری قلیایی می‌کند. این اتاق علاوه‌بر خاصیت درمانی و سکوت عالی با صندلی‌های برقی ماساژور گذر زمان را لذت‌بخش‌تر می‌کند.

پرشین هتل

اتاق‌ها و سوییت‌های این مجموعه به شرح زیر است:

سوییت پرزیدنت، آپارتمان رویال، سوییت آمریکایی، پرنسس رویال، جونیور سوییت، دابل پانوراما، دابل لاکچری، اتاق سینگل، سوییت قاجاری، امپریال سوییت، سنیور سوییت، دابل لنداسکیپ، دابل لاکچری کانکت، دابل آنتریوم.

برخی از اتاق‌های تمدن قصر طلایی گران‌ترین هزینه اقامتی را داشته اما با فضایی متفاوت مورد توجه گردشگران زیادی هستند. به‌عنوان مثال اتاقی با چیدمان آمریکایی یا قاجاری و... طرفداران خاص خود را داشته که علاقه زیادی برای تجربه اقامتی متفاوت در این اتاق‌ها را دارند. برخی از این اتاق‌ها با نقاشی‌های دیواری شبیه به عمارت های تاریخی اصفهان هستند.

رستوران‌های هتل قصر طلایی

رستوران‌های این هتل بزرگ دارای طبخ غذاهای گوناگون و لذیذ است که اولین رستوران لاکچری آن رستوران ترنم، واقع در طبقه‌ی اول است و انواع غذاهای گوشتی و کبابی و دریایی و محلی و خانگی و ضیافتی در آن سرو می‌شود و رستوران‌های دیگری مانند رستوران سنتی ترمه و رستوران تابستانی درگاه که مشرف به حرم و بارگاه امام رضا (ع) است و رستوران ضیافت، سالن مجلل پرستیژ، رستوران پنج قاره زوشا و کافه رستوران فرانسیسکو است.

مجموعه‌ی تفریحی این مجموعه شامل استخر و ماساژ اتاق نمک و حمام ترکی و اتاق‌های بازی‌های رایانه‌ای و سالن بدنسازی و اتاق کودک و آتلیه عکس و خدمات زیبایی آرایشی است.

اگر به‌دنبال رزرو هتل مشهد و هتل قصر طلایی مشهد با تخفیف‌های خاص هستید، پیشنهاد می‌کنیم حتما از سایت www.epersianhotel.com بازدید کنید یا با شماره تلفن ۰۵۱۳۸۰۹۶ تماس گرفته و از خدماتی عالی بهره‌مند شوید.

برچسب‌ها:

نظر شما