شناسهٔ خبر: 32359406 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: پارسینه | لینک خبر

لحظه حمله سارق مسلح به زن جوان در داخل خودرو! +فیلم

زن جوانی که با خودروی خود در کنار خیابان توقف کرده بود ناگهان مورد حمله غافلگیرانه سارق مسلح قرار گرفت.

صاحب‌خبر -
ویدئویی که به تازگی منتشر شده است حمله سارق مسلح خودرو را به راننده زن در یکی از خیابان‌های ملبورن استرالیا به تصویر می‌کشد. در این ویدئو که توسط دوربین مدار بسته تهیه شده است مشاهده می‌شود در حالی که زن جوان در سمت دیگر خیابان توقف کرده و در خودروی قرمز رنگ خود حضور دارد مورد حمله غافلگیرانه یک مرد مسلح قرار می‌گیرد.

این ویدئو نشان می‌دهد این سارق مسلح با پیاده شدن از یک خودروی قرمز رنگ که در جهت مخالف خیابان توقف کرده است در حالی که یک اسلحه را به سمت این زن نشانه گرفته به او حمله ور می‌شود. در ادامه این سارق با باز کردن درب خودرو موفق به انداختن راننده آن به بیرون شده و خود را به پشت فرمان می‌رساند. در همین لحظه دو شاهد عبوری به کمک این زن شتافته و تلاش می‌کنند تا مانع فرار سارق شوند. سرانجام سارق که شرایط را بسیار خطرناک می‌بیند از خودرو پیاده شده و با بازگشتن به خودروی خود پا به فرار می‌گذارد.

بنا به گفته پلیس این سارق در هنگام فرار با سرعت ۲۰۰ کیلومتر در ساعت حرکت می‌کرد. این مرد جوان حین فرار آنچنان دچار ترس و وحشت شده بود که به گفته پلیس در چند نقطه وارد پیاده رو شد و از خط ویژه تراموا نیز عبور کرد. سرانجام پلیس ملبورن با کمک تصاویر دوربین‌های امنیتی موفق به دستگیری این سارق شد. این سارق که اکنون با ۱۷ اتهام از جمله سرقت مسلحانه، سرقت خودرو، توهین به اشخاص و اهانت به مامور قانون روبرو است باید در دادگاه حاضر شود. همچنین این مرد اعتیاد به ماده مخدر آیس را در سابقه خود دارد. دادگاه رسیدگی به اتهامات این سارق قرار است به زودی برگزار شود.
 
mp4 تعداد بازدید : 20
<div id="video-display-embed-code_584214" ><script type="text/JavaScript" src="https://www.parsine.com/fa/news/play/embed/521162/584214?width=800&height=600"></script></div>

نظر شما