شناسهٔ خبر: 32357971 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

استاندار اصفهان:

ارتش ایران یک ارتش الهی است

استاندار اصفهان گفت: ارتش ایران یک ارتش الهی است و با مردم همراه و همگام است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، عباس رضایی در مراسم رژه نیروهای مسلح در اصفهان اظهار داشت: ارتش ما در جهت منافع ملی گام بر می دارد ،ارتش ما یک ارتش الهی است و با مردم همراه و همگام است.

وی گفت: دولت ها 2 وظیفه مهم و اساسی تامین سلامت و امنیت را دارند که تامین امنیت بر عهده کارکنان نیروی انتظامی، سپاه و ارتش است.

مقام ارشد استان افزود: امروز شاهد شکوه و عظمت نیروهای مسلح و ارتش قهرمان هستیم ، نیروهایی که به حق عمل می کنند و حق گرا نیز می باشند.

رضایی بیان داشت: امروز نیروهای مسلح ما در همه مسائل حضور دارند و دلسوزانه به مردم خدمت می کنند ، امروز ارتش ، سپاه پاسداران و نیروی انتظامی در استان های "گلستان" ، "لرستان" و "خوزستان" در کنار هموطنان سیل زده می باشند و خدمت رسانی می کنند.

استاندار اصفهان گفت: اگر سپاه پاسداران ما را تروریست خوانده اند و اگر ناجوانمردانه ما را تحریم می کنند این نشان دهنده ترس و هراس دشمنان است که باید هشیار باشیم.

رضایی اذعان نمود: ما یک ارتش پیشرفته مردمی داریم ، کارکنانی صبور و با توان دارد و در آن انسجام و همدلی است که تحت فرمان فرمانده کل قوا حضرت امام خامنه ای فعالیت می کند.

ارتش ایران یک ارتش اسلامی است

نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران یک ارتش اسلامی است که تحت فرمان ولی امر مسلمین فعالیت می کند و در طول این 40 سال کاملا به وظیفه خود عمل کرده است.

آیت الله سید یوسف طبا طباطبایی نژاد نیز  دراین مراسم ضمن تبریک روز ارتش به دلاورمردان ارتش و مردم گفت: حضرت امام خمینی (ره) فرمودند: روز 29 فروردین روز ارتش است که باید با تجهیزات در شهرهای بزرگ حضور یابند و اقتدار خود را نمایش دهند.

وی ادامه داد: ارتش ایران یک ارتش اسلامی است که تحت فرمان فرمانده کل قوا حضرت امام خامنه ای  فعالیت می کند و سلسه مراتب که از لزومات نیروهای مسلح است در آن رعایت و حفظ می شود.

طباطبایی نژاد اظهار داشت: در طول این 40 سال ارتش به وظیفه خود عمل کرده و اگر خدای ناکرده ارتش نبود موفقیت های امروز را نداشتیم و آنهایی که دوستان ناباب بودند فهمیدند که حضرت امام خمینی چه مسائلی را پیش بینی می کرد.

وی با اشاره به اینکه در اوایل انقلاب دشمنان اجازه نمی داند کشوری به ما سلاح بفروشد تصریح کرد: امروز دغدغه دشمن این است که سلاحی نفروشیم و از سلاح های ما و موشک های دوربرد ما می هراسند.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان گفت: بحمدالله نیروهای مسلح ما از ارتش گرفته تا سپاه و نیروی انتظامی تحت فرمان ولی امر مسلمین کار می کنند و نظر الهی دارند بطوری که به جایی رسیده اند که یکی از قویترین نیروهای مسلح و نظامی در منطقه و دنیا هستند.

 

نظر شما