شناسهٔ خبر: 32356207 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

زاهدی در گفتگو با خبرگزاری دانشجو:

امیدواریم رئیس جمهور در دعوت نکردن از ضرغامی و رحیم‌پورازغدی تجدیدنظر کند/ اعمال سلیقه‌ی شخصی روحانی در مدیریت‌ فرهنگی جای تاسف دارد

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: جای تاسف و تاثر است که رئیس جمهور به عنوان رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی با اعمال سلیقه های شخصی در مدیریت های فرهنگی با مسائل برخورد می کند.

صاحب‌خبر -

محمد مهدی زاهدی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو با اشاره به دعوت نکردن رئیس جمهور از ضرغامی و رحیم پور ازغدی دو عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و فضای مجازی در جلسه هفته جاری این شورا اظهار داشت: جای تاسف و تاثر است که رئیس جمهور به عنوان رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی با اعمال سلیقه های شخصی در مدیریت های فرهنگی با مسائل برخورد می کند.

وی با بیان اینکه از آقای روحانی انتظار داریم به عنوان رئیس امور اجرایی کشور سعه صدر داشته باشد و سخن منتقدان خود را بشنود تصریح کرد: اینکه در شورای عالی انقلاب فرهنگی، مسائل فرهنگی کشور نقد و بررسی شود و عملکرد دولت مورد ارزیابی قرار گیرد بسیار بهتر است تا اینکه در فضای مجازی این صحبت ها بسیار تندتر و افراطی تر مطرح شوند.

زاهدی در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم اگر این موضوع با تصمیم رئیس جمهور صورت گرفته درباره آن تجدیدنظر  کند و با صبر و درایت بیشتری صحبت منتقدین خود را گوش کند.

نظر شما