شناسهٔ خبر: 32355248 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

برگزاری میزگرد جوانان در خانه جوان مشهد

مدیر خانه جوان مشهد گفت: به مناسبت هفته جوان، میزگرد جوانان در محل خانه جوان مشهد و با حضور مسئولان استانی و کشوری برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، آرشین رباطی در خصوص هفته جوان اظهار کرد: در هفته جوان، میز گرد های جوانان در محل این خانه برگزار شده است که از مدیران استانی و کشوری برای دیدار و گفتگو با جوانان در این نشست ها دعوت به عمل آمده است.

وی افزود: در ابتدای این هفته، دفتر جدید خبرگزاری برنا در خانه جوان مشهد افتتاح شد و تفاهم نامه ای نیز با نهاد کتابخانه ها منعقد گردید، همچنین تاکنون چندین مرحله کمک های نقدی و غیر نقدی برای سیل زدگان جمع آوری شد.

دبیر نوآوران جوان مهر امید اضافه کرد: در میز گرد های جوانان نیز مسئولان استانی همچون مدیر کل های ادارات رفاه و کار اجتماعی، فرهنگ و ارشاد، کمیته امداد، دفتر اجتماعی استانداری، هلال احمر،  اعضای شورای شهر مشهدو مدیر کل دفتر برنامه ریزی و توسعه وزارت ورزش و جوانان با جوانان و اعضای سمن ها و خبرنگاران خبرگزاری برنا در استان به گفتگو نشستند.

رباطی در خصوص رویکرد این هفته  عنوان کرد: نشاط و امید آفرینی بین جوانان، حساس سازی جامعه به جوانان و حساس سازی مسئولین و جوانان به نقش آنها در جامعه که از حلقه های مفقوده حوزه جوانان است از رویکرد های اصلی برنامه های این هفته می‌باشد.

وی افزود: از دیگر راهبرد های اصلی حوزه جوان بحث بیانیه دوم رهبر انقلاب است که باید چارچوب های مشخصی در خصوص حوزه جوانان بر اساس این بیانیه صورت گیرد که رویکرد های اصلی، ارتقای هویت دینی و ملی جوانان، پیگیری و ارتقای شاخص های فرابخشی جوانان و بحث نشاط و امید جوانان می‌باشند.

دبیر نوآوران جوان مهر امید در خصوص این سازمان مردم نهاد گفت: این سازمان به‌عنوان اولین سمن وزارت ورزش در خراسان رضوی شناخته می‌شود که در زمینه های فرهنگی و هنری به فعالیت مشغول است.

رباطی ادامه داد: از فعالیت های شاخص این مجموعه برگزاری جشنواره استعدادیابی جوانه های امید می‌باشد که در چهار حوزه گویندگی، خوانندگی، مجری گری و استندآپ برگزار می‌شود که در نوع خود در کشور بی سابقه است.

وی اذعان کرد: همچنین برگزاری همایش ها و جشن ها از جمله فعالیت های این سمن است.

 

نظر شما