شناسهٔ خبر: 32354774 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

پیگیری مشکلات مردم روستای تنگ هفت با حضور فرماندار خرم‌آباد و خیرین روانسری

فرماندار خرم آباد به همراه هیاتی از خیرین شهرستان روانسر استان کرمانشاه در بین سیل زدگان روستای تنگ هفت بخش پاپی این شهرستان حاضر و مشکلات منطقه و مردم را بررسی نمود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، اسد عبداللهی  به همراه هیاتی از خیرین شهرستان روانسر استان کرمانشاه،که برای کمک رسانی به سیل زدگان لرستانی به خرم آباد سفر کرده بودند،با هدف بازدید از خسارت های بر جای مانده از سیل اخیر و همچنین کمک و یاری رساندن به خسارت دیدگان از سیل، در روستای تنگ هفت بخش پاپی این شهرستان حضور یافت.

در جریان این بازدید،خیرین روانسری به نمایندگی از مردم این شهرستان با اهداء کمک های نقدی به سیل زدگان روستای تنگ هفت،گوشه ای از آلام ایشان را تسکین دادند.

تقدیر از حضور خیرین روانسر در جمع مردم

فرماندار خرم آباد در بین مردم روستای تنگ هفت،ضمن تشکر از حضور هیات خیرین روانسر در این منطقه،گفت: خوشبختانه بخش عمده ای از مشکلات زیر ساختی در حوزه برق،آب،گاز و راه های ارتباطی شهرستان که بر اثر سیل به وجود آمده بود با همکاری دستگاه های دولتی خرم آباد  و برخی دستگاهای اجرایی سایر استان های کشور مرتفع شده و امروز هم در بین شما حاضر شدیم تا با مساعدت و همیاری خیرین شهرستان روانسر،گوشه ای از خسارت های وارده به شما را حل کنیم.

عبداللهی تاکید کرد: تا رفع کامل مشکلات شما،در کنارتان خواهیم بود و در این راستا از تمام ظرفیت های دولتی و مردمی بهره خواهیم گرفت.

مساعدت خیرین

ایزدی،نماینده هیات خیرین شهرستان روانسر نیز در جمع سیل زدگان روستای تنگ هفت،گفت: مساعدت های فرماندار خرم آباد زمینه ساز حضور ما در بین شما شد و ما امروز در بین برادران خود هستیم تا پاسخ گویی تلاش و خوبی های شما در زمان بروز زلزله در استان کرمانشاه باشیم.

گفتنی است که روستای تنگ هفت بخش پاپی در شهرستان خرم آباد،هشتاد و پنج واحد مسکونی دارد که در سیل فروردین ماه سال جاری نزدیک به پنجاه واحد آن بین ۵۰ تا ۱۰۰ درصد تخریب شده است.

۴۶

نظر شما