شناسهٔ خبر: 32354543 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

نمايش قدرت نيروهاي مسلح در کنارآبهاي خليج فارس

صاحب‌خبر -
خبرگزاري آريا - بندرعباس - ايرنا - به مناسبت روز ارتش و نيروي زميني نيروهاي مسلح مستقر در هرمزگان با انجام رژه باشکوه در کنار آبهاي خليج فارس و تنگه هرمز، قدرت وتوانمندي خود را به نمايش گذاشتند.

به گزارش ايرنا، دراين آيين نيروهاي ارتش جمهوري اسلامي، سپاه پاسداران انقلاب اسلامي و نيرو انتظامي به مناسبت 29 فروردين ضمن اعلام آمادگي در برابر تهديدهاي دشمن از برابر جايگاه رژه رفتند.
در اين مراسم يگان هاي نمونه از منطقه يکم نيروي دريايي ارتش، سپاه پاسداران، نيروي انتظامي و درياباني انواع جنگ افزارها وتجهيزات لجستيکي خود را به نمايش گذاشتند.
درمراسم رژه نيروهاي مسلح امروز علاوه بر مسوولان، خانواده هاي معظم شهدا و مردم بندرعباس حضور داشتند.
هر ساله در 29 فروردين که به عنوان روز ارتش و نيروي زميني ارتش نامگذاري شده نيروهاي مسلح در شهرها و استان هاي کشور رژه اقتدار برگزار مي کنند.
شايد هيچ کجاي کشور به اندازه خليج فارس که نيروهاي فرامنطقه در آن حضور دارند و تنگه هرمز داراي اهميت جهاني و راهبردي نباشد نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي با اقتدار و صلابت رژه خود را در اين نقطه و مرز دريايي برگزار کردند.
فرمانده منطقه يکم امامت منطقه يکم نيروي دريايي ارتش در همين گفت: زير دريايي بومي کلاس متوسط فاتح و ناوشکن تمام ايراني و پيشرفته سهند که سال گذشته رونمايي و به ناوگان نيروي دريايي ارتش ملحق شدند، براي اولين بار به مناسبت روز ارتش در آب هاي نيلگون خلج فارس رژه رفتند.
امير دريادار دوم مجتبي محمدي اظهار داشت: با توجه به ماهيت دريايي، رژه واحدهاي دريايي وهوايي نيروي دريايي راهبردي ارتش از جمله شناورهاي سطحي، زيرسطحي و يگان‌هاي هوا درياي نيروي دريايي در آب‌هاي خليج فارس و بر فراز آن برگزار شد.
وي ادامه داد: همچنين نيروهاي پياده و يگانهاي نيروي زميني، نيروي هوايي، پدافند هوايي خاتم الانبيا ارتش و سپاه و بسيج در شهر بندرعباس رژه رفتند.
همزمان با روز 29 فروردين رژه دريايي يگانهاي نمونه سطحي وزير سطحي نيروهاي مسلح برگزار شد.
3219 /6048
انتهاي پيام /*

برچسب‌ها:

نظر شما