شناسهٔ خبر: 32353246 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سپاه البرز: امروز ارتش نماد خدمت است

کرج - ایرنا - سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با صدور بیانیه ای به مناسبت 29 فروردین اعلام کرد که رشادت ها و فداکاری های ارتش جمهوری اسلامی ایران در میان تمام ارتش های دنیا بی نظیر بوده و امروز ارتش اسلام نماد خدمت است.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، در این بیانیه ، سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را به ارتشیان قهرمان، انقلابی و مکتبی تبریک گفت.
در این بیانیه آمده: ارتش جمهوری اسلامی ایران که در ماه‌های ابتدایی انقلاب اسلامی مورد طمع و توطئه دشمنان واقع شده بود با اقدام به موقع و دوراندیشی رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) از آن توطئه با موفقیت عبور کرد و امروز به یک نیروی قدرتمند نظامی تبدیل شده و پشتوانه عظیمی برای نظام اسلامی و ملت ایران است.
در ادامه این بیانیه آمده: از دل این ارتش الهی، مکتبی و ارزشی، رشادت‌ها و فداکاری‌های بسیار زیادی در طول 40 سال گذشته ظهور یافته و تاریخ گواهی می‌دهد که در میان تمام ارتش‌های دنیا، این رشادت‌ها و فداکاری‌ها بی‌نظیر بوده و امروز ارتش نماد خدمت است.
وحدت و یکپارچگی نیروهای مسلح، به ویژه مشارکت و هماهنگی همه‌جانبه بین ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حفظ استقلال و تمامیت ارضی کشور، پاسداری و دفاع از انقلاب اسلامی و صیانت از امنیت و دفاع از مصالح و منافع ملی ایران اسلامی، دژ تسخیرناپذیری در برابر بدخواهان و دشمنان کینه‌توز و طمع کار قرار داده است که هیچ‌گونه ترفند و دسیسه‌ای موفق به ایجاد رخنه و خلل در اقتدار و اراده دشمن ستیز آنان نخواهد شد.
پیروزی انقلاب اسلامی و آرمان خواهی ملت ایران، هیمنه پوشالی و کاذب نظام سلطه و در رأس آن شیطان بزرگ آمریکا را در دورانی که استیلای غرب و شرق در جامعه بشری آن روز خودنمایی می‌کرد را به چالش کشید و با هدف قرار دادن اردوگاه و امپراطوری امپریالیسم و کمونیسم، سردمداران مادی گرا را دچار مخمصه‌ای راهبردی ساخت.
امروز ارتش سرافراز و پر افتخار دست در دست و دوش به دوش سپاه پاسداران قدرتمند انقلاب اسلامی در کنار سایر قوای مسلح برای حفظ و ثبات 'اقتدار' و 'امنیت' همچون شمشیری ذوالفقار، گوش به فرمان، 'آماده ' و 'پا در رکاب' فرمانده، آماده‌اند تا همچون رعدی خروشان و بنیان کن در برابر هر تهدیدی در همان سطح و وزن به میدان آمده و از آرمان‌های والای انقلاب اسلامی در هر نقطه‌ای از جهان حراست و حفاظت کنند.
سیل اخیر، به رغم تمام مشکلاتی که برای مردم ایجاد کرد، نشان داد که نیروهای مسلح و بخصوص ارتش قهرمان همچنان برای جلوگیری از آسیب رسیدن به جان و مال مردم این سرزمین مقدس، لحظه‌ای درنگ نمی‌کند.
سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با یادآوری سال‌ها جانفشانی و حماسه‌آفرینی ارتش مکتبی و مقتدر در همه عرصه‌های خدمت و دفاع، فرارسیدن روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را به مردم قدردان و بخصوص ارتشیان غیور تبریک و تهنیت عرض می‌کند.
6156/ 6155

نظر شما