شناسهٔ خبر: 32353164 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

موسوی: بازیکنان خارجی چهار دست ندارند!/ برای شکست بوکسورهای بزرگ تلاش می‌کنیم

نماینده وزن ۷۵ کیلوگرم تیم ملی بوکس گفت: بازیکنان خارجی که چهار دست ندارند، آنها هم مثل ما هستند اما فقط در تورنمنت های مختلف حضور پیدا می‌کنند و این موضوع باعث پیشرفت آنها می شود.

صاحب‌خبر -

سیدشاهین موسوی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی اعزامی خبرگزاری فارس به تایلند در پاسخ به این سوال که شرایط آمادگی بدنی شما پیش در حال حاضر چطور است گفت: شکر خدا آماده ام و روز به روز که به مسابقات نزدیک تر می شویم، شرایط بهتر می شود، یک مقدار شرایط آب و هوا گرم است و این آزار دهنده است، البته مسابقات در داخل سالن برگزار خواهد شد و این مضوع مشکلی برای ما نخواهد داشت.

وی در ادامه صحبت های خود خاطرنشان کرد: اردوهای ما در این مدت پشت سرهم برگزار شد و حتی در تعطیلات عید نوروز هم در اردو بودیم. تمرینات پرفشاری را داشتیم و خدا را شکر همه چیز خوب بود. یک مقدار امکانات کم بود اما ما کارمان را انجام دادیم و ما بیشتر به هدفمان فکر میکردیم.یک مقدار امکانات در ورزش کشور ما به خاطر شرایط حاکم کم است اما ما کارمان را انجام دادیم و ما بیشتر روی هدفمان فکر می‌کردیم.

موسوی در پاسخ به این سوال که حضور در حام مکران چقدر به آمادگی شما جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا کمک کرد، گفت:  تیم ملی هرچقدر بیشتر در مسابقات و تورنمنت های مختلف حضور پیدا کند، به همان اندازه تجربه ملی پوشان بالا می رود. بازیکنان خارجی که چهار دست ندارند، آنها هم مثل ما هستند اما فقط در تورنمنت های مختلف حضور پیدا می‌کنند و این موضوع باعث پیشرفت آنها می شود. هرچه در تورنمنت های مختلف شرکت کنیم، ضریب خطاهای ما پایین می آید، برگزاری اردوی مشترک با کشورهای آسیایی خیلی به ما می تواند کمک کند.

موسوی با اشاره به اینکه بعد از حضور در جام مکران حضور در یک اردوی مشترک می توانست به ما کمک کند گفت: می‌توانستیم به یک اردوی مشترک با ترکمن ها یا تایلندی ها برویم حضور در اردوی مشترک خیلی می توانست به ما کمک کند. جام مکران در ایران برگزار شد و مبارزه کردن برای ما در این جام آسان بود به همین دلیل برای بهتر آماده شدن می طلبید که در یک اردوی مشترک قبل از قهرمانی آسیا حضور پیدا می‌کردیم.

نماینده وزن ۷۵ کیلوگرم تیم ملی بوکس کشورمان در پایان صحبت های خود اظهار داشت: من اکثر حریفانم را می شناسم، برای رسیدن به مدال باید با بوکسورهای خوب تمرین کرد تا موفق به کسب مدال شد. همه ما با کمک کادر فنی برای شکست بوکسورهای بزرگ دنیا تلاش می‌کنیم، انشاالله که بهترین نتیجه را کسب کنیم.

انتهای پیام/س

نظر شما