شناسهٔ خبر: 32352242 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مدیر کانون فرهنگی و هنری مسجد «علی ابن ابیطالب (ع)» روستای «دستجه» فسا عنوان کرد:

اعضای کانون مسجد «علی ابن ابیطالب (ع)» روستای «دستجه» فسا در سال ۹۷ خوش درخشیدند

رستگارپور از کسب مقام های متعدد اعضای کانون فرهنگی و هنری مسجد «علی ابن ابیطالب (ع)» روستای «دستجه» فسا در جشنواره های کشوری و استانی خبر داد.

صاحب‌خبر -

«ایوب رستگارپور»  از کسب مقام های متعدد اعضای کانون فرهنگی و هنری مسجد «علی ابن ابیطالب (ع)» روستای دستجه فسا در جشنواره های کشوری و استانی خبر داد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز گفت: کانون فرهنگی و هنری مسجد «علی ابن ابیطالب (ع)» روستای دستجه فسا در سال 1397 برنامه های متعددی را در مناسبت های مذهبی و ملی برگزار کرد که در مراسم جشن میلاد حضرت علی (ع)، مراسم شب های قدر، مراسم اربعین حسینی، جشن عید غدیر و تولد امام حسن مجتبی (ع) به طور خاص و ویژه بود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری مسجد «علی ابن ابیطالب (ع)» روستای «دستجه» فسا با اشاره به اینکه کانون در خصوص فعالیت های قرآنی اهتمام ویژه ای دارد، خاطرنشان کرد: حافظان بسیاری در این کانون تربیت شده اند که برخی از آنها مربی دوره های حفظ هستند و هم اکنون کلاس های حفظ را در کانون اداره می کنند.

 

رستگارپور با اشاره به کسب مقام های اول تا سوم کشوری در مسابقات قرآنی، فرهنگی و پژوهشی توسط اعضای کانون فرهنگی و هنری مسجد «علی ابن ابیطالب (ع)» روستای «دستجه» فسا، گفت: اعضای این کانون در رشته مقاله نویسی جشنواره کشوری «روح خدا» رتبه های برتر را کشب کردند که یوسف نجفیان، مقام اول و سمیه سلیمانپور و فتانه خداداد به مقام های سوم این جشنواره کشوری دست یافتند.

 

 

وی با اشاره به معرفی فاطمه محمد حسنی از اعضای کانون در «انجمن نخبگان دکتر فنایی» شهرستان فسا به عنوان نخبه روستایی، افزود: در مرحله استانی جشنواره کمیته روستایی و عشایر جهاد سازندگی هم حسن سلیمانپور، مقام سوم دعاخوانی را به دست آورد و سمیه سلیمانپور، هم به عنوان مقام سوم حفظ 10 جزء معرفی شد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری مسجد «علی ابن ابیطالب (ع)» روستای «دستجه» فسا از استقبال اعضای قرآنی کانون از حضور در مرحله استانی سیزدهمین مسابقات قرآنی «مدهامتان» خبر داد و گفت: فاطمه راد در رشته صحت قرائت و اذکار نماز به مقام دوم دست یافت.   

 

نظر شما