شناسهٔ خبر: 32351956 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

منچسترسيتي 4 - تاتنهام 3؛ حذف سيتيزن ها در ديداري دراماتيک و ديوانه کننده

صاحب‌خبر -
خبرگزاري آريا- تاتنهام در ديدار برگشت مرحله يک چهارم نهايي چمپيونزليگ با نتيجه 4-3 مغلوب سيتي شد اما به لطف گل زده بيشتر در خانه حريف به مرحله بعد صعود کرد.
به گزارش آريا، در اين ديدار جذاب و تماشايي، بليت صعود بين دو تيم چند بار دست به دست شد و در نهايت اين تاتنهام بود که توانست به مرحله بعد صعود کند. منچسترسيتي تا آخرين ثانيه جنگيد اما اين پوچ بود که در خانه پپ، جواز حضور در نيمه نهايي ليگ قهرمانان اروپا را کسب کرد.
بازي با پرس تاتنهام آغاز مي شود. اسپرز جدي تر و خشن تر بازي را دنبال مي کند. در همين دقايق ابتدايي منچسترسيتي به گل مي رسد! طوفان سيتيزن ها خيلي زود آغاز شد. منچسترسيتي خيلي زود به گل رسيد! رحيم استرلينگ بود که دوباره طبق عادت هميشگي، از گوشه زمين موفق به گلزني شد. اسپرز به نظر مي رسد از اين گل زودهنگام عصباني شد و در 5 دقيقه ترسناک، دو بار توسط سون هيونگ مين به گل مي رسد. حال همه چيز براي صعود بي دردسر تاتنهام آماده است. درست يک دقيقه بعد، اين بار ياران پپ گوارديولا مجبور به واکنش نشان دادن مي شوند و برناردو سيلوا، حساب کار را 2-2 مي کند. حال پس از ديوانگي محض در 20 دقيقه ابتدايي، بازي آرام شده است. سيسوکو مصدوم شد و جايش را به يورنته داد. نيمه اول به اتمام رسيد.
سون هيونگ مين با دريافت کارت زرد، در صورت حضور تيمش در مرحله نيمه نهايي ليگ قهرمانان اروپا، قادر نخواهد بود در بازي رفت حضور داشته باشد. بهترين موقعيت من سيتي براي زدن گل چهارم که لوريس به خوبي واکنش نشان داد و مانع آن شد. واکنش بي نظير لوريس روي شوت دي بروين، واقعا عالي بود. او به معناي واقعي کلمه، مانع گلزني سيتيزن ها شد. ششمين گل بازي و چهارمين گل منچسترسيتي هم به ثمر رسيد. حال شاگردان پپ تيم صعود کننده به نيمه نهايي هستند. منچسترسيتي دست بردار نيست و همچنان به دنبال زدن يک گل ديگر است تا خيالش از بابت صعود راحت شود. داويد سيلوا جايش را به فرناندينيو داد.
تاتنهام در شرايطي عجيب و مشکوک به گل مي رسد. به نظر مي رسيد توپ به دست يورنته برخورد کرده است که جونيت چاکر پس از بررسي VAR، تصميم گرفت گل را قبول کند. لوکاس مورا جايش را به بن ديويس داد. منچسترسيتي همچنان در تلاش است با زدن يک گل ديگر، تيم صعود کننده باشد. سانه قرار است وارد بازي شود. 5 دقيقه وقت اضافه. منچسترسيتي به گل مي رسد اما در بهت و حيرت، چاکر گل را مردود اعلام مي کند. بازي با همين نتيجه به پايان رسيد تا تاتنهام تيم صعود کننده لقب بگيرد.
منچسترسيتي 1-0 تاتنهام؛ رحيم استرلينگ: ضربه نهايي عالي از استرلينگ! ستاره آماده اين روزهاي منچسترسيتي، بر روي حرکت زيبا از گوشه زمين و شوتي کات دار به گوشه دروازه، تيمش را خيلي زود پيش مي اندازد.
منچسترسيتي 1-1 تاتنهام؛ سون هيونگ مين: بر روي اشتباه مدافعان منچسترسيتي، سون هيونگ مين با ضربه اي آرام توپ را از زير پاي ادرسون رد مي کند تا بازي خيلي زود به تساوي برسد.
منچسترسيتي 1-2 تاتنهام؛ سون هيونگ مين: شوک در اتحاد! اسپرز خيلي زود به گل دوم مي رسد. اين بار هم سون هنرنمايي مي کند! او بر روي پاس اريکسن، با شوتي کات دار دروازه سيتي را باز کرد.
منچسترسيتي 2-2 تاتنهام؛ برناردو سيلوا: سيتيزن ها خيلي زود جواب حملات بي رحمانه اسپرز را مي دهند. آگوئرو بر روي ضدحمله با پاسي تماشايي برناردو سيلوا را صاحب توپ مي کند تا شوت اين بازيکن پرتغالي پس از برحورد به دني رز، راهي دروازه شود.
منچسترسيتي 3-2 تاتنهام؛ رحيم استرلينگ: کوين دي بروين از گوشه زمين با ارسالي زميني و دقيق، توپ را به رحيم آماده مي رساند تا وينگر روي فرم سيتي، به راحتي دروازه را باز کند.
منچسترسيتي 4-2 تاتنهام؛ سرخيو آگوئرو: حرکت عالي دي بروين و پاس عمقي او به آگوئرو مي رسد. مهاجم آماده سيتي هم با شوتي محکم از گوشه محوطه جريمه، چهارمين گل تيمش را به ثمر مي رساند.
منچسترسيتي 4-3 تاتنهام؛ فرناندو يورنته: بر روي ارسال ضربه کرنر، توپ در شرايطي عجيب به دست يورنته برخورد کرد و وارد دروازه شد.


نظر شما