شناسهٔ خبر: 32351473 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

اقتدار كشور محصول همدلی ارتش و سپاه است

فرمانده پایگاه شکاری شهیدنوژه با بيان اينكه نیروهای مسلح در کنار مردم خواهند بود تا انقلاب را به صاحب اصلی آن برسانند گفت: اقتدار كشور با همدلی و همراهی ارتش و سپاه در صيانت از آرمان‌های انقلاب محقق شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، صبح امروز مراسم رژه نیروهای مسلح در استان همدان به مناسبت «روز ارتش» با حضور فرماندهان ارشد نیروهای مسلح استان از جمله فرمانده تیپ زرهی قهرمان، فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان، فرمانده پایگاه شکاری شهید محمد نوژه، فرمانده انتظامی استان و مدیران ارشد استانی چون استاندار همدان،‌ دادستان، معاون سیاسی امنیتی استاندار و با حضور نماینده ولی فقیه در استان همدان برگزار شد.

فرمانده پایگاه شکاری شهید محمد نوژه، سخنران ویژه مراسم بود.

امیر سرتیپ دوم خلبان محمد زال‌بیگی با بیان اینکه 29 فروردین سالروز ارتش و یادآور دلاوردی‌های نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران است اظهار کرد: استقامت و شهامت نیروهای مسلح همواره حافظ این کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده است.

وی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی را باایمان، بصیر، شجاع و پای کار در راه انقلاب اسلامی معرفی کرد و افزود: بنیه اعتقادی قوی، اخلاق نیکو، کارآمدی در دفاع از کشور و دین، در خدمت مردم و کنار مردم بودن را از جمله خصوصیات نیروهای مسلح ایران اسلامی است.

فرمانده پایگاه شکاری شهید محمد نوژه با بیان اینکه ارتش در قوام انقلاب، هشت سال دفاع مقدس و بازسازی کشور نقش مهمی ایفا کرده است تصریح کرد:‌ ارتش در عملیات‌هایی چون فتح سوسنگرد، فتح‌المبین، بیت‌المقدس، والفجر 8، کربلای 5، مرصاد و سایر عملیات‌ها به خوبی درخشید و در کنار سپاه و بسیج از خاک میهن دفاع کرد.

وی با اشاره به اینکه امروز نیز ارتش نقشی برجسته در مدیرت بحران و بلایای طبیعی دارد ادامه داد:‌ ارتش در حال خدمت‌رسانی به مردم سیل‌زده است.

زال بیگی در پایان تأکید کرد:‌ نیروهای مسلح در کنار مردم خواهند بود تا انقلاب را به صاحب اصلی آن برسانند.

انتهای پیام/89040/ 20

نظر شما