شناسهٔ خبر: 32351396 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تابناک | لینک خبر

و حالا لحظه شماری برای سوپربازی لیورپول-بارسلونا

لیورپول قدرتمندانه در زمین پورتو به برتری ۴ بر یک رسید و به پیروزی مجموع ۶ بر یک دست یافت. مانه در دقیقه ۲۶، صلاح در دقیقه ۶۵، فرمینو در دقیقه ۷۷ و فن‌دایک در دقیقه ۸۴ برای لیورپول و میلیتاتو در دقیقه ۶۸ برای پورتو گلزنی کردند. لیورپول با این پیروزی، رقیب بارسلونا در نیمه نهایی شد.

صاحب‌خبر -

شرح گل ها

پورتو 0-1 لیورپول؛ سادیو مانه (26): همکاری بازیکنان لیورپول در محوطه جریمه، با ارسال چند پاس کوتاه اولین گل این بازی را به ثبت رساند. پاس دقیق صلاح به مانه رسید تا او قفل دروازه کاسیاس را باز کند.

پورتو 0-2 لیورپول؛ محمد صلاح (65): روی یک ضدحمله، پاس در عمق آرنولد به صلاح رسید و او در موقعیتی تک به تک با کاسیاس، به راحتی دروازه او را باز کرد.

پورتو 1-2 لیورپول؛ ادر میلیتائو (68): توپ ارسال شده از روی نقطه کرنر، روی سر میلیتائو فرود آمد تا مدافع فصل آینده رئال مادرید، یکی از گل ها را جبران کند.

پورتو 1-3 لیورپول؛ روبرتو فیرمینو (77): سانتر زیبای هندرسون با ضربه سر فیرمینو همراه شد تا سومین ضلع از مثلث زهردار خط آتش لیورپول هم در این بازی گلزنی کند.

پورتو 1-4 لیورپول؛ ویرجیل فن دایک (84): سانتر هندرسون از روی نقطه کرنر، اثر به موقع مانه و ضربه سر فن دایک در مقابل دروازه، گل چهارم لیورپول در این بازی را به دنبال داشت.

نظر شما