شناسهٔ خبر: 32351306 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

بیانیه سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز به مناسبت روز ارتش

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج و به نقل از روابط عمومی سپاه استان البرز ، در آستانه ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با صدور بیانیه‌ای این روز را به ارتشیان قهرمان، انقلابی و مکتبی تبریک گفت.

بیانیه سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز به مناسبت روز ارتش

متن کامل این بیانیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ارتش جمهوری اسلامی ایران که در ماه‌های ابتدایی انقلاب اسلامی مورد طمع و توطئه دشمنان واقع شده بود، با اقدام به موقع و دوراندیشی رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) از آن توطئه با موفقیت عبور کرد و امروز به یک نیروی قدرتمند نظامی تبدیل شده و پشتوانه عظیمی برای نظام اسلامی و ملت ایران است.

از دل این ارتش الهی، مکتبی و ارزشی، رشادت‌ها و فداکاری‌های بسیار زیادی در طول ۴۰ سال گذشته ظهور یافته و تاریخ گواهی می‌دهد که در میان تمام ارتش‌های دنیا، این رشادت‌ها و فداکاری‌ها بی‌سابقه بوده و امروز ارتش نماد خدمت است.

وحدت و يكپارچكي نيروهاي مسلح، به ويژه مشاركت و هماهنگي همه‌جانبه بين ارتش جمهوري اسلامي ايران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در حفظ استقلال و تماميت ارضي كشور، پاسداري و دفاع از انقلاب اسلامي و صيانت از امنيت و دفاع از مصالح و منافع ملي ايران اسلامي، دژ تسخيرناپذيري در برابر بدخواهان و دشمنان كينه‌توز و طمع كار قرار داده است كه هيچ‌گونه ترفند و دسيسه‌اي موفق به ايجاد رخنه و خلل در اقتدار و اراده دشمن ستيز آنان نخواهد شد.

پیروزی انقلاب اسلامی و آرمان خواهی ملت ایران، هیمنه پوشالی و کاذب نظام سلطه و در رأس آن شیطان بزرگ آمریکا را در دورانی که استیلای غرب و شرق در جامعه بشری آن روز خودنمایی می‌کرد را به چالش کشید و با هدف قرار دادن اردوگاه و امپراطوری امپریالیسم و کمونیسم، سردمداران مادی گرا را دچار مخمصه‌ای راهبردی ساخت.

امروز ارتش سرافراز و پر افتخار دست در دست و دوش به دوش سپاه پاسداران قدرتمند انقلاب اسلامی در کنار سایر قوای مسلح برای حفظ و ثبات "اقتدار" و "امنیت" همچون شمشیری ذوالفقار، گوش به فرمان، "آماده " و "پا در رکاب" فرمانده، آماده‌اند تا همچون رعدی خروشان و بنیان کن در برابر هر تهدیدی در همان سطح و وزن به میدان آمده و از آرمان‌های والای انقلاب اسلامی در هر نقطه‌ای از جهان حراست و حفاظت کنند.

سیل اخیر، به رغم تمام مشکلاتی که برای مردم ایجاد کرد، نشان داد که نیروهای مسلح و بخصوص ارتش قهرمان همچنان برای جلوگیری از آسیب رسیدن به جان و مال مردم این سرزمین مقدس، لحظه‌ای درنگ نمی‌کند.

سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز  با یادآوری سال‌ها جانفشانی و حماسه‌آفرینی ارتش مکتبی و مقتدر در همه عرصه‌های خدمت و دفاع، فرارسیدن روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را به مردم قدردان استان البرز و بخصوص ارتشیان غیور تبریک و تهنیت عرض می‌کند.

نظر شما