شناسهٔ خبر: 32350584 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

در جشن تجلیل از هنرمندان برتر انقلابی؛

عباس ناصری هنرمند برتر انقلابی خراسان شمالی معرفی شد

عباس ناصری هنرمند برتر خراسان شمالی در حوزه کارتون و برگزیده جشنواره‌های مختلف ملی و بین المللی به عنوان هنرمند برتر انقلابی استان معرفی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ جشن تجلیل از هنرمندان برتر انقلابی و معرفی هنرمند برتر انقلابی شب گذشته (28 فروردین ماه)  با حضور «محمدعلی شجاعی» استاندار خراسان شمالی و جمع زیادی از هنرمندان با اجرای برنامه‌های شاد موسیقی در محل تالار گلشن مرکز خراسان شمالی برگزار شد.

 

در این مراسم که به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی برگزار شد؛ از «عباس ناصری» هنرمند برگزیده خراسان شمالی در حوزه کارتون و برگزیده جشنواره‌های مختلف بین‌المللی به عنوان هنرمند برتر انقلابی خراسان شمالی تقدیر به عمل آمد.

 

همچنین از امید شکری هنرمند عکاس، مهرداد صدقی در حوزه داستان، سید مصطفی مرتضوی در بخش مستند، مهدی الهی فرد و عاطفه طالب‌پور در حوزه ادبیات انقلاب، حسین ولی‌نژاد در بخش موسیقی، حامد عالمی‌پور در بخش نمایش و سیدتقی رضایی در بخش هنرهای تجسمی به عنوان دیگر هنرمندان انقلابی استان تجلیل شد.

 

وحید نمازی، رئیس حوزه هنری خراسان شمالی در این مراسم با اشاره به معرفی چهره برتر انقلاب برای اولین بار در استان، خلق اثر با مخاطب بالا، سوابق آموزشی، فعالیت موثر در جبهه‌های فرهنگی و هنری، داشتن تجربه و کسب موفقیت و دریافت جوایز در رویدادهای ملی را از شاخص‌های انتخاب چهره برتر اعلام کرد.


وی با اشاره به انتخاب ۹ هنرمند انقلابی استان، گفت: در برخی بخش‌ها به دلیل نزدیکی امتیازها دو نفر به عنوان هنرمند برگزیده انقلابی استان انتخاب شدند.


نمازی اظهارداشت: همچنین چهره برتر انقلابی از بین ۲۴ نفر از افراد مستعد در هفت بخش و توسط یک هیات هفت نفره حقیقی و حقوقی انتخاب و معرفی شد.


 

 

نظر شما