شناسهٔ خبر: 32350256 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

17 یتیم خراسان شمالی چشم‌انتظار حامی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی با اشاره به کمک ۲۰ میلیارد تومانی مردم در طرح محسنین گفت: هم‌اکنون ۱۷ یتیم و ۳۱۹ نفر از فرزندان محسنین حامی ندارند و نیازمند کمک خیران هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، مجید الهی راد بابیان اینکه حامیان در سال گذشته حدود ۲۰ میلیارد تومان به ایتام و فرزندان محسنین این استان کمک کرده‌اند، اظهار کرد: در حال حاضر شش هزار و ۲۸۷ یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت این نهاد هستند.

وی با یادآوری اینکه هم‌اکنون ۲۴ هزار و ۴۱۹ حامی در طرح اکرام ایتام و محسنین با این نهاد همکاری دارند، خاطرنشان کرد: از مجموع حامیان این استان هفت هزار و ۶۱۵ نفر بومی و مابقی از خارج استان و کشور حمایت از این فرزندان نیازمند را بر عهده‌دارند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی با اشاره به اینکه طی سال گذشته دو هزار و ۳۳۱ حامی جدید جذب شدند، افزود: نیکوکاران بسته به نیت خود می‌توانند با مشارکت در طرح اکرام ایتام و محسنین مبلغی را هرماه به‌حساب این فرزندان نیازمند واریز کنند.

وی اظهار کرد: از مجموع فرزندان تحت حمایت این نهاد سه هزار و ۱۷۱ نفر یتیم و دو هزار و ۷۸۰ نفر نیز فرزندان محسنین هستند که حامی دارند.

الهی راد تصریح کرد: هم‌اکنون ۱۷ یتیم و ۳۱۹ نفر از فرزندان محسنین حامی ندارند و نیازمند کمک خیران هستند.

انتهای پیام/

نظر شما