شناسهٔ خبر: 32349873 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تین نیوز | لینک خبر

محور ایلام به مهران برای ورود زائران اربعین حسینی ایمن‌سازی می‌شود

معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور در سفری به استان ایلام از محورهای مواصلاتی و پایانه مرزی مهران بازدیدکرده و از نزدیک در جریان اخرین اقدامات انجام شده برای ورود زائران حسینی قرار گرفت.

صاحب‌خبر -
تین‌نیوز | 

 معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور در سفری به استان ایلام از محورهای مواصلاتی و پایانه مرزی مهران بازدید کرده و از نزدیک در جریان اخرین اقدامات انجام شده برای ورود زائران حسینی قرار گرفت.

به گزارش‌ تین‌نیوز، عبدالهاشم حسن‌نیا در این سفر، اظهار داشت: با توجه به سفر اربعین سال‌جاری که در پیش رو  است و کاستی‌هایی که در رابطه با اربعین سال‌های قبل داشتیم اقداماتی از قبیل ایمن‌سازی کامل محور ایلام به مهران و هم‌چنین نصب سایه‌بان به منظور راحتی هر چه بیشتر زائران با توجه به در پیش  بودن فصل گرما را در دستور کار قرار سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای قرار داده شد.

وی گفت: با توجه به پیش‌بینی‌ها روزانه به طور متوسط  2000تا 2500  تردد ورودی و خروجی در پایانه برکت خواهیم داشت که ساماندهی راه‌های دسترسی را در دستور کار سازمان قرار گرفته و پیش‌بینی می‌شود تا پیش از شروع اربعین حسینی نسبت به سال گذشته ساماندهی در ارائه خدمات به زائران اربعین داشته باشیم.

نظر شما