شناسهٔ خبر: 32349827 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: العالم | لینک خبر

با حذف منچستر سیتی

تاتنهام راهی مرحله نیمه نهایی شد

تیم تاتنهام به رغم شکست 4 بر 3 در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر منچسترسیتی راهی مرحله نیمه نهایی این رقابت ها شد.

صاحب‌خبر -

العالم-اروپا

شاگردان « پوچتینو» بامداد پنجشنبه در دیداری تماشایی که در ورزشگاه اتحاد برگزار شد، مغلوب شاگردان « پپ گواردیولا» شدند اما به توجه به گل زده در خانه حریف به دور بعدی این رقابت ها صعود کردند.

دیدار رفت دو تیم با نتیجه یک بر صفر به سود تیم تاتنهام تمام شده بود .

« رحیم استرلینگ» در دقایق 4 و 21 ،« برناردو سیلوا» در دقیقه 11 و « آگوئرو» در دقیقه 59 برای تیم منچسترسیتی گلزنی کردند.

« هونگ مین سون » نیز در دقایق 7 و 10 و « یورنته» در دقیقه 74 برای تیم تاتنهام گلزنی کردند و صعود تیم خود به مرحله بعدی این مسابقات را رقم زدند.

دیدار تماشایی و مهیج منچسترسیتی و تاتنهام از دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ساعت 23:30 در شهر منچستر برگزار شد.

ادرسون، واکر، کمپانی، لاپورته، مندی، دی بروینه، گوندوغان، داوید سیلوا، برناردو سیلوا، آگوئروو استرلینگ با تصمیم «پپ گواردیولا» از ابتدا در ترکیب منچسترسیتی برابر تاتنهام قرار گرفتند.

این درحالی است که « مائوریتسیو پوچتینو» در غیاب «هری کین » مهاجم اول تیمش از ترکیب لوریس، تریپیر، آلدروایرد، فرتونگن، رز، وانیاما، سیسوکو، دله آلی، اریکسن،- لوکاس مورا و سون هیونگ مین برابر منچسترسیتی استفاده کرد.

نیمه نخست با شروع توفانی تیم منچسترسیتی آغاز و آنان خیلی زود و در دقیقه 4 به گل رسیدند و نتیجه دو بازی رفت و برگشت را مساوی کردند.

اما این گل زیاد هم دوام نیاورد و سون بازیکن ملی پوش کره جنوبی تاتنهام در دقایق 7 و 10 و به دنبال 2 اشتباه مهلک مدافعان میانی تیم منچسترسیتی برای تیمش گلزنی و آنان را به بازی برگرداند.

البته شادمانی بازیکنان حریف نیز یک دقیقه دوام داشت چرا که شاگردان گواردیولا که شکست آن هم تا دقیقه 10 را باور نداشتند خیلی زود به خودشان آمدند و در دقیقه 11 بازی را به تساوی کشاندند.

در ادامه بازیکنان این تیم کنترل بازی در اختیار خود گرفتند و به دنبال حملات پیاپی در دقیقه 21 یک بار دیگر به گل رسیدند و با نتیجه 3 بر 2 از حریف خود پیش افتادند.

روند تهاجمی منچسترسیتی در ادامه این بازی ادامه یافت اما تلاش آنان برای به ثمر رساندن گل های بیشتر بی نتیجه ماند.

بازیکنان تیم منچسترسیتی در دقایق ابتدایی نیمه دوم بازهم با در اختیار داشتن توپ و میدان تیم برتر میدان بودند و موقعیت هایی نیز برای گلزنی بدست آوردند اما این فرصت ها هیچ کدام نتیجه نداشت.

در دقیقه 53 « دی بروینه » در موقعیت گلزنی قرارگرفت اما شوت زیبای این بازیکن را « هوگو لوریس» سنگربان تاتنهام دفع و مانع از گلزنی هافبک بلژیکی منچستر سیتی شد.

در دقیقه 57 « یورنته» بازیکن تاتنهام در موقعیت مناسب گلزنی بود اما ضربه سر این بازیکن را «ادرسون » مهار کرد.

در دقیقه 59 « دی بروینه» با ارسال پاسی زیبا « آگوئرو» را در محوطه جریمه تاتنهام در موقعیت گلزنی قرار داد و شوت زیبای این بازیکن وارد دروازه اسپرزها شد و با این گل نتیجه بازی 4 بر 2 شد.

نظر شما