شناسهٔ خبر: 32349826 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

دانشگاهیان پای کار آمدند؛

جمع‌آوری و اهدای کمک‌های نقدی کارکنان دانشگاه آزاد به سیل‌زدگان

تعدادی از کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی کمک‌های نقدی خود را به هموطنان عزیز آسیب دیده از سیل‌های اخیر اهدا کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاه و سیاست گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، کمک‌های خودجوش کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی به هموطنان سیل زده همچنان ادامه دارد.

در پی وقوع سیل در برخی از استان‌های کشور تعدادی از کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی عضو شبکه اجتماعی گروه تلگرامی سرای من (iau)، هماهنگ و یکدل با فعالیت‌های سازمانی دانشگاه و در کنار تشکیل قرارگاه‌های جهادی دانشگاه آزاد اسلامی آستین همت بالا زده و کمک‌های نقدی خود را به هموطنان عزیز آسیب دیده از سیل‌های اخیر اهدا کردند.

میرحبیب موسوی مدیر گروه مذکور در گفتگو با خبرنگار آنا کمک‌های‌ نقدی جمع شده توسط کارکنان را حدود 200 میلیون ریال ذکر کرد.

وی افزود: جمع‌آوری کمک‌های نقدی به منظور فراهم‌سازی امکانات و ملزومات اولیه زندگی هم‌میهنان عزیز سیل زده کماکان در دستور کار قرار داشته و امیدواریم در سایه الطاف الهی، شاهد کاهش آلام و رفع هر چه زودتر مشکلات هموطنان در مناطق سیل زده کشور باشیم.

از این مبلغ تا کنون برای خرید مایحتاج ضروری تعدادی از سیل‌زدگان به حساب هرکدام از نمایندگان گروه تلگرامی کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی، (سرای من IAU) حاضر در مناطق سیل زده سه استان گلستان، لرستان و خوزستان که از کارکنان بومی همان مناطق هستند، مبلغ  5میلیون تومان (50 میلیون ریال) جمعا 150 میلیون ریال واریز گردیده است.

گروه سرای من ( iau) حدود4 سال پیش با همکاری کارمند واحد ارومیه و چند نفر از کارمندان واحدهای اهواز، تهران، گرگان، نجف آباد، سیرجان، گیلانغرب و کاشمر تشکیل و درحال حاضر بیش از 12 هزار و  500نفر از کارمندان و اعضای هیئت علمی واحدهای مختلف دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور عضو هستند.

لازم به ذکر است تا کنون از طریق این گروه به جز پیگیری مشکلات کارکنان، سه گلریزان برای آزادی از زندان دو نفر از فرزندان کارکنان واحدهای لاهیجان و چالوس و هزینه مداوای بیماری حرکتی یکی از کارکنان واحد مرند و همچنین گلریزان برای کمک به هموطنان زلزله‌زده سرپل ذهاب برگزار شده است.

انتهای پیام/4007/

نظر شما