شناسهٔ خبر: 32349498 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

منچسترسیتی 4-3 تاتنهام؛ از یک بازی فوتبال، دیگر چه می‌توان خواست؟

شبی تلخ در اتحاد. منچسترسیتی تا آخرین ثانیه جنگید اما این پوچ بود که در خانه پپ، جواز حضور در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را کسب کرد.

صاحب‌خبر -

طرفداری- در دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، منچسترسیتی و تاتنهام به مصاف هم رفتند.

مشخصات بازی

تاریخ بازی: چهارشنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۷ آوریل ۲۰۱۸

تورنمنت: لیگ قهرمانان اروپا

ورزشگاه: اتحاد

گلزنان: رحیم استرلینگ (4،21)، برناردو سیلوا (11)، سون هیونگ مین (7،10)، سرخیو آگوئرو (59)، فرناندو یورنته (73)

ترکیب اصلی

گزارش بازی

بازی با پرس تاتنهام آغاز می شود. اسپرز جدی تر و خشن تر بازی را دنبال می کند. در همین دقایق ابتدایی منچسترسیتی به گل می رسد! طوفان سیتیزن ها خیلی زود آغاز شد. منچسترسیتی خیلی زود به گل رسید! رحیم استرلینگ بود که دوباره طبق عادت همیشگی، از گوشه زمین موفق به گلزنی شد. اسپرز به نظر می رسد از این گل زودهنگام عصبانی شد و در 5 دقیقه ترسناک، دو بار توسط سون هیونگ مین به گل می رسد. حال همه چیز برای صعود بی دردسر تاتنهام آماده است. درست یک دقیقه بعد، این بار یاران پپ گواردیولا مجبور به واکنش نشان دادن می شوند و برناردو سیلوا، حساب کار را 2-2 می کند. حال پس از دیوانگی محض در 20 دقیقه ابتدایی، بازی آرام شده است. سیسوکو مصدوم شد و جایش را به یورنته داد. نیمه اول به اتمام رسید.

سون هیونگ مین با دریافت کارت زرد، در صورت حضور تیمش در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، قادر نخواهد بود در بازی رفت حضور داشته باشد. بهترین موقعیت من سیتی برای زدن گل چهارم که لوریس به خوبی واکنش نشان داد و مانع آن شد. واکنش بی نظیر لوریس روی شوت دی بروین، واقعا عالی بود. او به معنای واقعی کلمه، مانع گلزنی سیتیزن ها شد. ششمین گل بازی و چهارمین گل منچسترسیتی هم به ثمر رسید. حال شاگردان پپ تیم صعود کننده به نیمه نهایی هستند. منچسترسیتی دست بردار نیست و همچنان به دنبال زدن یک گل دیگر است تا خیالش از بابت صعود راحت شود. داوید سیلوا جایش را به فرناندینیو داد. 

تاتنهام در شرایطی عجیب و مشکوک به گل می رسد. به نظر می رسید توپ به دست یورنته برخورد کرده است که جونیت چاکر پس از بررسی VAR، تصمیم گرفت گل را قبول کند. لوکاس مورا جایش را به بن دیویس داد. منچسترسیتی همچنان در تلاش است با زدن یک گل دیگر، تیم صعود کننده باشد. سانه قرار است وارد بازی شود. 5 دقیقه وقت اضافه. منچسترسیتی به گل می رسد اما در بهت و حیرت، چاکر گل را مردود اعلام می کند. بازی با همین نتیجه به پایان رسید تا تاتنهام تیم صعود کننده لقب بگیرد.

شرح گل ها

منچسترسیتی 1-0 تاتنهام | رحیم استرلینگ: ضربه نهایی عالی از استرلینگ! ستاره آماده این روزهای منچسترسیتی، بر روی حرکت زیبا از گوشه زمین و شوتی کات دار به گوشه دروازه، تیمش را خیلی زود پیش می اندازد.

منچسترسیتی 1-1 تاتنهام | سون هیونگ مین: بر روی اشتباه مدافعان منچسترسیتی، سون هیونگ مین با ضربه ای آرام توپ را از زیر پای ادرسون رد می کند تا بازی خیلی زود به تساوی برسد.

منچسترسیتی 1-2 تاتنهام | سون هیونگ مین: شوک در اتحاد! اسپرز خیلی زود به گل دوم می رسد. این بار هم سون هنرنمایی می کند! او بر روی پاس اریکسن، با شوتی کات دار دروازه سیتی را باز کرد.

منچسترسیتی 2-2 تاتنهام | برناردو سیلوا: سیتیزن ها خیلی زود جواب حملات بی رحمانه اسپرز را می دهند. آگوئرو بر روی ضدحمله با پاسی تماشایی برناردو سیلوا را صاحب توپ می کند تا شوت این بازیکن پرتغالی پس از برحورد به دنی رز، راهی دروازه شود.

منچسترسیتی 3-2 تاتنهام | رحیم استرلینگ: کوین دی بروین از گوشه زمین با ارسالی زمینی و دقیق، توپ را به رحیم آماده می رساند تا وینگر روی فرم سیتی، به راحتی دروازه را باز کند.

منچسترسیتی 4-2 تاتنهام | سرخیو آگوئرو: حرکت عالی دی بروین و پاس عمقی او به آگوئرو می رسد. مهاجم آماده سیتی هم با شوتی محکم از گوشه محوطه جریمه، چهارمین گل تیمش را به ثمر می رساند.

منچسترسیتی 4-3 تاتنهام | فرناندو یورنته: بر روی ارسال ضربه کرنر، توپ در شرایطی عجیب به دست یورنته برخورد کرد و وارد دروازه شد

خلاصه بازی

برچسب‌ها:

نظر شما