شناسهٔ خبر: 32349149 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد آنلاین | لینک خبر

انتقاد برانکو از تیمش: بدترین عملکرد ممکن را داشتیم

برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد، تیمش برای دستیابی به عنوان قهرمانی لیگ برتر باید در دیدارهای پیش رو پیروز شود و اینکه قهرمان این مسابقات پس از سوت پایان آخرین بازی مشخص می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، برانکو ایوانکوویچ بعد از تساوی بدون گل تیم‌های ذوب‌آهن و پرسپولیس در هفته بیست‌وششم لیگ برتر, اظهار داشت: اول از همه عذرخواهی می‌کنم که در نشست خبری پیش از بازی شرکت نکردم. تشکر می‌کنم از میزبان به خاطر زمین خیلی خوبی که داشت، بهتر بگویم همه چیز عالی بود، از شرایط بازی گرفته تا زمین مسابقه و استادیومی که از هواداران پر شده بود. تشکر می‌کنم از هواداران‌مان که با تعداد زیاد به استادیوم آمده بودند.

در نیمه اول مثل قهرمان کشور عمل نکردیم
وی در ادامه افزود: متأسفانه در نیمه اول آن‌طور که باید نبودیم و مثل قهرمان کشور عمل نکردیم. به جرأت می‌گویم نیمه اول بدترین نیمه ما در این فصل بود. در نیمه دوم عملکرد بهتری داشتیم و موقعیت‌های خوبی خلق کردیم. متأسفانه وقتی بیرون از خانه و مقابل حریفی چون ذوب‌آهن بازی می‌کنید باید از فرصت‌ها نهایت استفاده را ببرید. می‌دانستیم حریف قدرتمندی روبه‌روی ماست که اخیراً هم در لیگ و هم در لیگ قهرمانان عملکرد خوبی داشته است. جا دارد به بازیکنانم هم تبریک بگویم بابت امتیازی که کسب کردند، چون هر امتیاز برای ما ارزش دارد. هنوز خیلی از مسابقات مانده است و قهرمان پس از سوت پایان آخرین بازی مشخص خواهد شد.

 برای قهرمانی باید بازی‌های پیش رو را ببریم
وی در مورد اینکه با این نتایج شاید قهرمانی پرسپولیس به تعویق بیفتد،‌ گفت: بله، طبیعی است. ما انتظار نداریم قبل از آخرین بازی قهرمانی‌مان را مشخص کنیم. در بدترین وضعیت اگر تراکتورسازی بازی مقابل پیکان را ببرد، ما باز هم سه امتیاز بالاتر خواهیم بود. طبیعی است با سپاهان بازی سختی داریم، بعد از آن با تراکتورسازی بازی سختی خواهیم داشت و همچنین بازی سختی با ماشین‌سازی داریم، اما طبیعی است اگر می‌خواهیم قهرمان شویم باید این بازی‌ها را ببریم.

دنبال توجیه و بهانه نیستیم اما یک مقدار خستگی داشتیم
وی در مورد عدم پیروزی تیمش در خانه ذوب‌آهن از زمان حضورش در پرسپولیس خاطر نشان کرد: نه، دلیل خاصی ندارد. واقعیت است از وقتی من مربی پرسپولیس هستم اینجا ذوب‌آهن را نبردیم. شاید یک مقدار خستگی داشتیم، خودتان می‌بینید وضعیت فشرده‌ای داریم در بازی‌ها، اما اصلاً به دنبال توجیه و بهانه نیستیم.

خودمان انتخاب کردیم با اتوبوس به اصفهان سفر کنیم
برانکو در واکنش به این پرسش که «آیا تیمی که در کورس قهرمانی است باید با اتوبوس به اصفهان سفر کند؟»، گفت: دلیل خاصی ندارد،‌ چون پروازها به زمان ما نمی‌خورد با اتوبوس آمدیم. اگر می‌خواستیم با هواپیما بیایم یا باید صبح زود با پرواز می‌آمدیم یا شب دیر وقت، به همین دلیل خودمان انتخاب کردیم با اتوبوس بیاییم. همان‌طور که گفتم ما دنبال بهانه جویی نیستم و این صحبت‌ها و توجیه‌ها برای‌مان جالب نیست.

اگر در نیمه اول هم مثل نیمه دوم بازی می‌کردیم، احتمالاً بازی را می‌بردیم
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه تیمش به طور کلی دو ضربه به داخل چهارچوب ذوب‌آهن داشته است،‌ عنوان کرد: همان‌طور که گفتم در نیمه اول خیلی بد بودیم، اما در نیمه دوم چند شانس صد درصد گل داشتیم که یکی از آنها در ثانیه‌های آخر بازی بود. اگر در نیمه اول هم مثل نیمه دوم بازی می‌کردیم، احتمالاً بازی را می‌بردیم. من همیشه گفتم در این اواخر ذوب‌آهن نتایج خیلی خوبی داشته است، هم در لیگ ما و هم در لیگ قهرمانان. فشار خاصی هم روی این تیم نیست که در جدول بالا بروند یا پایین بیایند. آنها برای افتخار خودشان و خانواده‌های‌شان بازی می‌کنند و این کاملاً طبیعی است.

واکنش برانکو به شایعه حضورش در تیم ملی
برانکو در واکنش به سؤال خبرنگاری که از او درباره حضورش در تیم ملی ایران و اینکه آیا با او صحبتی در این خصوص انجام شده است پرسید، گفت: منظورتان تیم ملی کویت است؟! متوجه نمی‌شوم تیم ملی ایران چه ربطی به من دارد؟ شما به عنوان یک خبرنگار باید بهتر از من بدانید این موضوع را!

تعجب می‌کنم چرا شجاع کارت قرمز نگرفت!
وی در ادامه نشست خبری در واکنش به سؤال عجیب خبرنگاری که از او درباره نحوه خطای شجاع خلیل‌زاده پرسید، تصریح کرد: من تعجب می‌کنم چرا شجاع کارت قرمز نگرفت!

پس از این اتفاق برانکو در مواجهه با خنده خبرنگاران گفت: چرا می‌خندید؟ با من موافق نیستید؟ رنگ کارت به نظر داور بستگی داشت.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره ضربات ایستگاهی تیمش عنوان کرد: ما خیلی کار می‌کنیم روی ضربات ایستگاهی. موقعیت هم بود که به گل برسیم، اما به هر حال حریف هم تمرین می‌کند و زحمت می‌کشد.

برانکو در ادامه نشست خبری در پاسخ به این پرسش که عکس‌العملش از قهرمانی پرسپولیس چه خواهد بود و آیا از این اتفاق استقبال می‌کند،  گفت: کمی برای من عجیب است که چطور می‌شود از قهرمانی استقبال نکرد و شاد نبود! معمولاً قهرمانان از آن استقبال می‌کنند و شاد می‌شوند.

وی در مورد اینکه به نظرش مساوی نتیجه عادلانه‌ای بوده است یا خیر؟ گفت: همیشه نتیجه عادلانه است!

برچسب‌ها:

نظر شما