شناسهٔ خبر: 32348842 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

مظاهری: بچه‌ها شانس رفتن روی سکوی قهرمانی را دارند/ دو ستاره‌شدنم را مسئولان تایید کردند

مربی تیم ملی بوکس گفت: ملی پوشان اگر شرایط مسابقات قهرمانی کشور را در این رقابت ها داشته باشند، شانس رفتن روی سکوی قهرمانی را دارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از تایلند، مسابقات بوکس قهرمانی آسیا در حالی از سی‌ام فروردین ماه آغاز خواهد شد که ملی پوشان بوکس کشورمان با هدایت اکبر احدی به عنوان سرمربی،  علی مظاهری و افشین نادری در این مسابقات به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

 علی مظاهری قهرمان پرافتخار سابق تیم ملی کشورمان که در حال حاضر به عنوان مربی تیم ملی بوکس فعالیت میکند‌ و روز گذشته نیز از سوی فدراسیون جهان به عنوان مربی دو ستاره معرفی شد، در گفت و گو با خبرنگار اعزامی فارس از تایلند، در پاسخ به این سوال که شرایط آمادگی ملی پوشان پیش از آغاز مسابقات چطور است، گفت: این چند روز که ما در تایلند حضور داریم، از لحاظ روحی و روانی با تمریناتی که برای ملی پوشان در نظر گرفته ایم، شرایط آنها ایده آل است، انشاالله روز جمعه  بچه ها وارد رینگ می شوند و آنجا باید خود را ثابت کنند.

 

مریی تیم ملی بوکس در ادامه صحبت های خود گفت: بچه ها اردوهای منظمی داشتند، تمرینات را بخوبی انجام دادند و الحمدالله با ترکیب جوانی که داریم آنها روحیه مدال گرفتن و خوب بازی کردن را دارند. از لحاظ بدنی هم بچه ها از دوره های قبل بهتر هستند، همه فاکتور ها را دارند و امیدوارم خودشان را در روز مسابقات نشان دهند.اگر شرایطی که ملی پوشان در اردوها و قهرمانی کشور را داشتند، در طول مسابقات داشته باشند، شانس رفتن روی سکو را دارند.

وی در پاسخ به این سوال که شرایط تیم های حاضر در مسابقات را که طی این چند روز کنار آنها حضور دارید را چطور میبینید، گفت: تیم های خوبی مثل قزاقستان، ازبکستان و ... چند روز زودتر از ما به تایلند آماده اند تا با شرایط آب و هوای این کشور آشنا شوند، متاسفانه ما سجاد کاظم زاده را به دلیل مشکلات خروج از کشور با تاخیر در اختیار داریم، او روز گذشت به جمع ما پیوست و رمضان پور هم قرار است پس از رفع مشکل خروج از کشور به جمع ما بپیوندد، این دو بوکسور از شانس های مدال هستند و امیدوارم که بازی های خوبی از آنها شاهد باشیم.

 

مربی تیم ملی بوکس در ادامه صحبت های خود گفت: از قزاق ها شناخت خوبی داریم، آنها با ترکیب تیمی از جوان ها و چند مهره خود که در المپیک حضور داشتندبه این رقایت ها آمده اند، البته آنها به اندازه ای در تورنمنت های مختلف حضور پیدا کرده اند که شرایط تیم های اول و سوم آنها با هم تفاوتی ندارد، هدف اصلی آنها کسب سهمیه المپیک است. 
ازبک ها هم تیم خوبی آورده اند و کادرفنی خوبیدارند، تیم ملی چین هم با یک ترکیب جوان آمده و آن طور که به چشم دیدم، تیم آنها نیز جوانگرایی کرده است تا در المپیک و بازی های بعدی از آنها استفاده کنند.

مظاهری در پاسخ به این سوال که گویا امروز اعلام کردند که شما هم به جمع مربیان دو ستاره پیوسته اید، آیا این موضوع صحت دارد یا خیر گفت:  امروز اسامی مربیان را اعلام کردند، من هم جز مربیان دو ستاره هستم، احدی سرمربی تیم با یکی از مسولان رده بالای مسابقات صحبت کرد، آنها اعلام کردند که نام بنده در بین مربیان دو ستاره ثبت شده است، حتی آی دی کارت من را هم با دو ستاره به من دادند، به زودی هم حکم آن را به من ارائه خواهند کرد.

مربی تیم ملی در پایان صحبت های خود گفت: امروز قرعه کشی انجام می شود، امیدوارم بچه ها با یک قرعه خوب روبرو شوند، ما به تیم ملی و بچه ها امیدواریم.

انتهای پیام/س

نظر شما