شناسهٔ خبر: 32348690 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

سخت گیری ها مشکلات اجتماعی را افزایش داده است

به گزارش ایرنا، عباس رضایی شامگاه روز چهارشنبه در چهل و هفتمین نشست ستاد ساماندهی امور جوانان استان در استانداری افزود: ایرادهای بی مورد و سخت گیری های پیاپی

صاحب‌خبر - به گزارش ایرنا، عباس رضایی شامگاه روز چهارشنبه در چهل و هفتمین نشست ستاد ساماندهی امور جوانان استان در استانداری افزود: ایرادهای بی مورد و سخت گیری های پیاپی به جوانان باعث شده که مشکلات اجتماعی و حرکت آن ها به راه های انحرافی افزایش یابد.
وی بیان کرد: دوچرخه سواری بانوان یکی از نیازهای این قشر است و باید برای جلوگیری از مشکلات آن پیست استاندارد برای آن ها راه اندازی شود اما نباید آن ها نسبت به این نیاز و علاقه منع کرد.
استاندار اصفهان با اشاره به اینکه باید تفریح های سالم برای جوانان گسترش پیدا کند، تصریح کرد: نبود امکانات و تفریح های سالم برای این قشر باعث حرکت آن ها به سوی تفریح های ناسالم و در پی آن افزایش پدیده های شوم اجتماعی از جمله اعتیاد به مواد مخدر شده است.
وی با بیان اینکه مدیران دستگاه های اداری و دلسوزان حوزه های اجتماعی و جوانان باید راهکارهای عملیاتی برای تامین نیاز مردم ارائه بدهند، اظهارداشت: جلسات و کارگروه ها محلی برای ارائه راهکار و بارش افکار و ایده ها برای رفع مشکلات است.
رضایی اضافه کرد: گزارش دهی و اعلام وضعیت برای رفع مشکلات کافی نیست و باید راهکارهای عملیاتی نیز در جلسات بیان و برای اجرای آن ها چاره اندیشی شود.
وی با بیان اینکه در کوتاه ترین زمان قادر به رفع همه چالش ها نیستیم، خاطرنشان کرد: در یک زمان چند مشکل را نمی توانیم رفع کنیم بلکه باید چالش ها را بر اساس اولویت بررسی و پس بهبود وضعیت به سراغ دیگر مشکلات برویم.
در این جلسه سازمان های مردم نهاد نیز مشکلات خود از جمله نبود جایگاه حقوقی برای این تشکل ها و بروکراسی سخت اداری برای اخذ شناسه ملی را مطرح کردند.
استان اصفهان دارای 200 سازمان مردم نهاد جوانان است و 35 درصد از جمعیت این استان را جوانان تشکیل می دهند.
7131/6026
انتهای پیام

نظر شما