شناسهٔ خبر: 32348686 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

امری: ناپولی در خانه بسیار قدرتمند است اما برای پیروزی به سن پائولو می‌رویم

سرمربی توپچی ها به خوبی از سختی بازی در ناپل آگاه است اما تاکید کرد تیمش با ذهنیت برد به زمین خواهد رفت.

صاحب‌خبر -

طرفداری- در یکی از بازی های دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا، ناپولی میزبان آرسنال است. بازی رفت با پیروزی 2-0 تیم انگلیسی خاتمه یافت.

اونای امری در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این دیدار گفت:

بازی رفت در خانه بود و حالا باید در سن پائولو بازی کنیم. مسابقه متفاوت و سختی خواهد شد چون ناپولی با تیم با کیفیت خود، هواداران زیادی را در ورزشگاه خواهد داشت. ناپولی آماده است که با هوش و تمرکز خود در خانه به میدان برود و بازیکنانی دارند که قادر به تغییر شرایط هستند. در طرف مقابل، ما هم بازیکنان با تجربه ای داریم و می دانیم که 90 دقیقه، زمان زیادی است. می خواهیم بدون توجه به نتیجه بازی رفت، به سن پائولو برویم.

برای برد، گلزنی و متوقف کردن ناپولی به میدان خواهیم رفت. می خواهیم از فضاهای موجود در زمین استفاده کنیم و البته که به ساختار تیم ناپولی و توانایی های تکنیکی بازیکنان این تیم همچون مرتنز، اینسینیه و زیلینسکی احترام می گذاریم. آنها بازیکنان بسیار با کیفیتی دارند که می توانند هر تیمی را به دردسر بیندازند. در عوض ما هم بازیکنانی داریم که می توانیم مقابل آنها بجنگیم و مستحکم باقی بمانیم.

صعود به مرحله بعدی؟ بازی رفت در خانه بود و بردیم؛ نتیجه ای عادی بود. حالا در بازی برگشت هستیم و ناپولی در خانه بسیار قدرتمند بازی می کند. در نظر گرفتن اینکه در این بازی شکست بخوریم، یک احتمال است بنابراین نمی توانیم در مورد صعود به دور بعدی صحبت کنیم. همه چیز 50-50 بوده و هنوز چیزی عوض نشده است اما ذهنیت و هدف ما در این بازی کسب پیروزی خواهد بود.

نظر شما