شناسهٔ خبر: 32348668 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

سازمان های دولتی برای فعالیت جوانان مشکل تراشی نکنند

به گزارش ایرنا، محمدمهدی تندگویان روز چهارشنبه در چهل و هفتمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان اصفهان در محل استانداری افزود: قوانین و مقررات برای انجام

صاحب‌خبر - به گزارش ایرنا، محمدمهدی تندگویان روز چهارشنبه در چهل و هفتمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان اصفهان در محل استانداری افزود: قوانین و مقررات برای انجام فعالیت است و نباید این از قانون برای مانع تراشی استفاده شود.
وی بیان کرد: جوانان متلعق به همه سازمان ها و نهادهای دولتی و عموم مردم هستند و هر سازمان و نهادی باید نقش خود را برای تسهیل شرایط کاری جوانان ایفا کند و مانع تراشی صورت نگیرد.
معاون جوانان وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه اشتغال جوانان یکی از ضرورت های جامعه است، تصریح کرد: برای رفع این نیاز حوزه جوانان باید همه نهادهای متولی و موثر نقش خود را ایفا کنند و وزارت ورزش و جوانان متولی اشتغال نیست بلکه مسئولیت رصد و رسیدگی به این مطالبه آن ها را بر عهده دارد.
وی ادامه داد: باید موانع پیش روی اشتغال جوانان بررسی و رصد شود و به موقع به این نیازها رسیدگی شود و کارگروه های استانی برای هم افزایی و رسیدگی به موانع تشکل شود.
تندگویان با بیان اینکه جوانان تازه به صحنه فعالیت در عرصه های مختلف آمدند، خاطرنشان کرد: باید فرصت برای فعالیت و اقدامات آن ها فراهم و زمینه سازی اشتغال و کار اجتماعی را بیش از بیش تسهیل کنند.
وی با بیان اینکه آسیب های اجتماعی حوزه جوانان باید رسیدگی و رصد شود، خاطرنشان کرد: سازمان های مردم نهاد جوانان در این عرصه ها نقش آفرین بوده و تاکنون برنامه ریزی و اقدامات اساسی در کشور انجام داده اند که نیازمند حمایت هستند.
معاون وزیر ورزش و جوانان اظهارداشت: باید برای رفع مشکلات اجتماعی برنامه های عملیاتی تدوین شود و پسا کاری بین دستگاهی صورت نگیرد و پیش از اینکه مشکلات اجتماعی در دستگاه های قضایی و انتظامی بررسی شود باید توسط دستگاه های متولی پیشگیری شود.
وی به ضرورت تغییرساختار وزارت ورزش و جوانان اشاره کرد و گفت: با استقلال وزارت ورزش و جوانان این وزارتخانه وظیفه خود را به صورت گسترده تر انجام خواهد داد.
وی خاطرنشان کرد: همکاری نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای رفع مشکلات ساختاری این وزارتخانه و تفکیک آن به توسعه اقدامات می انجامد.
سالروز ولادت حضرت علی اکبر(ع) به نام روز جوان نامگذاری شده است.
7131/6026/
انتهای پیام

نظر شما